1

116 3 2
                                    

"Mia vstávaj , zmeškáš školu."

"Ešte päť minút teta Hara...."Povedala som zaspatím hlasom. Hara sa iba zasmiala a stiahla zo mňa perinu. Začala som sa triasť od zimy.

"Budem ťa čakám v kuchyni ." Odišla z mojej izby. Povzdychla som si a šla sa pripraviť do školi.

Keď som so bola hotová z hygienou tak som na seba obliekla školskú uniformu a šla dole za tetou Harou.

V kuchyni ma čakala teta aj z pripraveními raňajkami.
Keď som dojedla tak som sa vybrala do školi. Kde má už čakala moja kamarátka Lea.

"Ahoj Mií." Povedala nadšene čím mi jej úsmev zlepšil náladu.

Lea je skvelá kamarátka. Stačí sa na ňu pozrieť a hneď vám je lepšie. Je veľmi priateľská a milá. Chcela by sa po skončení školy venovať medicíne. Podporujem ju v tom a aj jej celá rodina.

"Ahoj Lea" hneď som ju objala čím mi objatie obetovala a šli sme dnu do budovy školi.

Ako ja tú školu nenávidím. Najradšej by som z nej odišla a začala niekde pracovať , ale teta Hara mi to nedovolí. Sľúbila mojej mame pred smrťou že dokončím školu. Chcem jej to splniť ale niekedy sa to nedá a hlavne sa to nedá pri mojich prijebanich spolužiakov.

"Mia pôjdeme do triedy ?"
Opítala sa má Lea a ja som jej prikývla.

Keď sme boli v triede hneď ju šiel objať jej priateľ Mateo.
Začali sa spolu točiť dookola až sa mi zakrútila hlava. Položil ju na zem a popozkal.
Ja som prekrútila očami a šla si sadnúť na svoje miesto.

Čo sa tíka Matea , má havranie vlasy , hnedé oči , pekní úsmev, a má 1,73cm čím je odomňa dosť vyšší. Ja mám iba 1,59 cm. Často sa zo mňa smeje že som krpatá .
Každý sa ho na škole bojí , aj ja som sa ho na začiatku bála ale teraz ho beriem ako svojho staršieho brata. Aj keď sa doberáme tak stále ho mám rada. A viem že aj on mňa. Ale keď zistím že niečo spravil Lie tak ho vlastními rukami zaškrtím.

"Mijuš!" Zvolal na mňa Mateo a vybral sa k mojej lavici. Ja som ho prepaľovala pohľadom zatiaľ čo on mal na tvári úškrn.

"Takže krpec prišiel do školy wow." Povedal pobavene.

"Áno ,musela som ti prísť nakopať zadok." Odpovedala som z úškrnom zatiaľ čo sa on smial.

"Už sa bojím." Povedal pobavene a postrpatil mi vlasy. Ja som mu skočila na chrbát a začal sa zo mnou točiť.
Každý na nás pozeral ako na debilov a hlavne Lea.
Druhé dievča by ma zabilo že jej visím na jej frajerovi ale Lea nie. Vie dobre aký mám vstach z Mateom.

"Mateo daj ju dole." Prikázala mu učiteľka a on tak spravil. Všetci sme si šli sadnúť na svoje miesta.

"Skôr ako sa začneme učiť , by som vás chcela informovať o "akciu" na našej škole. Ide o noc v škole ktoré sa bude konať o týždeň. Noc v škole bude trvať tri dni. Dúfam že sa zúčastníte všetci z triedy. Ostatné informácie vám pošleme vašim zákonným zástupcom."

Spolužiaci v triede sa začali radovať , teda všetci okrem mňa. Teta Hara ma nikdy nenechala ísť na školské akcie a už vôbec na školské výlety. Už teraz som smutná.

"Dobre teraz je čas na učenie."

______

"Chcem ísť domov !" Povedala som Leae a ona sa na mňa zasmiala.

"Výdrž , ešte jedna hodina a ideme domov."

"Veď to že ešte jedna hodina." Povedala som a zapozeral sa chodbu plnej študentov. No však môj zrak zablúdil na jedného chlapca ktorého som tu ešte nevidela.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You are the reason babygril [Jk FF]Where stories live. Discover now