Capitolul 5

1.5K 89 6
                                    

*O ora mai tarziu*

-Wow . Aici locuiti voi ? Spun eu uimita.

-Da , iti place ?

-Da , la nebunie ! Spun, si deja par ca un copil mic care primeste 7 torturi de ciocolata .

-Ma bucur. Spune vizibil amuzat.

Adica pe bune , cum sa nu iti placa o casa , stati sa reformulez o casoaie asa ?

Cred ca are 4 etaje , si din cate mi-a povestit Niall pe drum are 8 dormitoare , o camera de jocuri , o bucatarie mare si moderna , baie in fiecare camera + inca una la fiecare etaj , o sufragerie foarte mare , o camera de '' cinema ''  si afara au un foisor , un lac si un pod care trece peste lac, o piscina , sezlonguri , gratare si muulte altele dar daca le-as zice pe toate as pierde prea mult timp , aa da , au o piscina subterana si una pe acoperis !! Ori visez ori am ajuns in rai , adica , locuiesc cu ONE DIRECTION ,bine , decat 2 zile , dar pe bunee , locuiesc cu ei macar !!

Dar stai , daca ei locuiesc aici , ce cautau la hotel ? Ma rog , nu conteaza ..

Dupa ce Niall ne-a aratat camerele, am inceput sa despachetam ,dupa ce am terminat mi-am dat seama ca era 16:00 !! O nu , nu , nu , nu , nu , petrecerea incepe la 20:00 !! Alerg repede la Amber in camera si o gasesc dansand ca o nebuna pe o melodie a baietilor , noroc ca nu era tare , pentru ca ne faceam de ras .

-Amber , trebuie sa ne grabim , altfel nu mai avem timp sa mergem la mall.

-Dar nici nu trebuie , am gasit doua rochii beton , la fel , numai ca au culori diferite .

-Cum adica le-ai gasit ? Unde ?

-In bagaj , normal .

-Ok , mie pe care mi-o dai ?

-Pe asta ! Spune si imi da o rochie neagra fara bretele , mulata pe corp nu foarte lunga , nici foarte scurta , marimea perfecta as pute spune .

-Minunat , va merge perfect cu tenesii mei negri ! spun si o vad pe Amber cum se incrunta.

-In niciun caz , o sa iei tocurile astea mai bine , ai noroc ca purtam aceeasi marime la picior . Spune si imi arata o pereche de tocuri negri din catifea cu un toc de 7 cm cica .

-Nu , stii ca nu imi plac tocurile , tie iti plac . Zic si fac un botic de catelus .

-NU ma intereseaza , nu vreau sa ma , adica sa te faci de ras cu niste tenesi .

-Bine , bine , o sa port tocuri , dar doar azi . Zic si ma indrept spre usa camerei . Eu si Amber nu semanam deloc la stilul vestimentar, adica ei ii place moda si poarta mereu  rochii , fuste , tocuri , sandale , etc . Eu sunt mai mult stilul casual , cand e cald pantaloni scurti, tricou sau maieu si tenesi , si cand e frig pur si simplu jeansi ,tricou , geaca si vesnicii mei conversi , simplu , nu ma complic prea tare .

Ies in sfarsit din camera si aud o voce in spatele meu.

-Hei.

-Hei, spun si mi se inmoaie picioarele cand il vad pe Niall intr-o pereche de pantaloni de trening SI ATAT. Este mult mai sexy in realitate , mult .

-Umm , vroiam sa te intreb daca poti sa ma ajuti cu ceva .

- Sigur , cu ce te pot ajuta ?

- Vino, o sa-ti arat . Spune si il urmez pana intr-o camera , presupun a lui .

Camera era frumos decorata , peretii erau albi, patul era king size bineinteles , avea un birou , alb cu un laptop pe el si multe poze , probabil cu familia , de-a lungul peretilor erau niste rafturi cu tot felul de carti , un covor albastru deschis si un dulap mare si alb, nimic extravagant.

- Uite nu pot alege cu ce sa ma imbrac deseara. spune cu o fata confuza si eu incep sa rad la vederea expresiei lui. .

- Pentru asta m-ai chemat ?

-Da , de ce , te gandeai la altceva ? Spune si se uita cu o privire perversa la mine si deja simt obrajii arzand mai rau ca o placa de par lasata in priza peste noapte (moor , ce exemplu am gasit si eu:))) ). Observ ca se abtine cu greu sa nu rada .

-Erm , nu eu doar.. stii .. Stii ce ? Las-o balta , hai sa revenim la tinuta din seara asta ok ? Eu zic sa te imbraci in niste pantaloni negri , un tricou alb si un sacou negru daca ai , a da , si niste ghete negre.

- Perfect , chiar te pricepi . Mersi . Spune si imi da o imbratisare .

Ies din camera si ma indrept spre a mea.

_______________________________________________
Cam atat pentru azi , sper ca v-a placut , nu am verificat capitolul asa ca daca sunt greseli gramaticale scuzati-ma <3
A da , am nevoie de cineva sa-mi faca un trailer la poveste , stiti pe cineva ?
Daca vreti dedicatie , puteti spune in comm si o sa va dedic un capitol <3

xoxo , Kinder.

Pregnant with Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum