Capitolul 2

2.2K 113 13
                                    

Ce nai.. spun eu in timp ce ridic privirea spre el dar ma opresc cand vad cu cine vorbesc. T-tu ?

-Imi pare rau , iti voi lua altul imediat scuze , scuze . Cum te ch- Ah , buna Kim !

-B-buna N-niall ... reusesc eu sa spun intr-un final , nu pot sa cred ca el mai stie cum ma cheama..

-Deeci , hai la magazin sa-ti luam unul nou

-Nu mersi , am niste economii si o sa-mi iau unul nou , nu vreau sa-ti irosesti banii pe mine , pana la urma , sunt o simpla fana..

-In niciun caz , eu l-am spart nu tu ..și vreau sa stii ca fanele sunt cele mai importante si fara ele nu am fii ajuns aici , si tu , ești frumoasă Kim .

-M-mersi .. spun eu rosinduma . Dar Amber ? Nu o pot lasa singura ..

-Poate sta cu baietii . Vroia sa mai spuna ceva dar a fost întrerupt de Amber .

-As fii incantata , spune ia pe un ton serios dar apoi am inceput amandoua sa radem ..

**

Drumul a fost unul linistit dar el se mai uita la mine cu coada ochiului si eu la fel asa ca am rosit toata ..

-Am ajuns.

Am intrat in magazin si ne-am uitat la mai multe modele , mai mult el , mie imi era prea rusine , pentru ca eram intr-unul din cele mai scumpe magazine din Londra ...

-Iti place ăsta ?? Spune aratand spre un Samsung Galaxy S5 alb.

-E dragut dar e prea scump ..

-Orice pentru tine .. A-adica pentru fane ..

-Mersi ! Spun eu rosindu-ma .. Numai ca , nu pot sa il accept .. E prea mult eu aveam un Samsung alb mic ... Serios nu p-

-Fara comentarii il iau si gata !

-Ok mersi !

-Acum , hai la huse !!!

-Aia pot sa o iau si singura .. Deja ai luat prea multe , serios ..

-O luam pe asta, asta , asta, asta , asta si asta ! Spune si nu apuc sa spun nimic , ca plateste si plecam .

**

-Mersi inca o data pentru tot.

- Na-i pentru ce ..

-Nu , serios , mersi ! Spun si ii dau un sarut pe obraz ..

De ce am facut asta ?? Acum probabil ma uraste . Ma pregateam sa intru in camera dar ma opreste..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Imi pare rau ca e scurt , dar as vrea sa stiu daca va place si merita sa continui ♡

#RominaBeatrice
《 out 》

Pregnant with Niall HoranUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum