När jag skrev "In a silent place" så var det ganska dumt egentligen. Det var bara en Impus faktsikt. Jag höll på att skriva i min bok "The Winner-Still Alive" när jag bara ville skriva på en bok med den här handlingen och jag fick bara en sådan kick så jag började skriva på den. Jag skrev säkert i tre timmar den kvällen. Jag var helt fast i den. Jag fick insperationen från...
OBS!! Spoiler!!
Jag fick det från twilight och lite från Anne with an e (netflix serien) Sorry om du inte höra det där om twilight. Hehe... Iallafall så gillar jag själv den här boken ganska mycket och jag försöker att skriva på den så mycket som jag kan.
Jag har nu fått ett omslag av @83uph0ria och den är jättebra!! SÅ gå ochbeställ nuuu!!
Jag skulle gärna vilja ha ett omslag till den här boken. Det hade varit jättesnällt!! Jag skulle såklart ge personen mycket kredd både i den här boken, i beskrivingarna om boken, skriva det i "författarens tack" och också (om den är riktigt bra) skicka ut ett meddelande om det.
Vad jag skulle vilja ha på mitt omslag: Tjej isblont hår (går ganska bra med blont) blå ögon (behöver inte vara med) Någon slags fin natur (ganska viktigt) någon vampyr sak eller något. Gärna en kille med lockigt svart hår också Och såklart mitt namn, titeln och till namn om du vill.
Hoppas ni skulle vilja läsa den! Vi ses :)
/claragranger11
YOU ARE READING
My books and What I think about them
General FictionI denna boken kommer jag skriva lite om mina böcker och vad jag fick idén ifrån och allt. Hoppas du kommer att gilla den (;