Bir dişiyle yalnız kalan Malper'in öyküsü

99 6 33
                                    

Merhabalar sen ehehehehehehheheh;)

Öncelikle bu saçma kitabı buraya kadar okuyan yorum yapan herkese teşekkür ederim.  Uzun sayılacak bir zamandır yokum. Son bölümü ne zaman yazdığımı hatırlamıyorum tam  olarak ama.

Söylediğim gibi ailemle zor günler yaşıyoruz. Açıkçası birazda olsa işler düzelse de  yine de eskisi gibi değil maalesefki. Neyse buna da şükür. Karamsar bir tip olarak bu günleri göreceğimizi düşünmüyordum şahsen.

Şimdi çok fazla uzatmadan bölüme geçmek istiyorum.

Yine bir gün Wattpad in tarlalarında dolaşırken bir hıyar tarlasına rastladım bakınız:

Yeni karakter kilidi açıldı; gösteren ama dokundurtmayan bakire Aylin.

Yeni olarak taşınmayanı İstanbul il sınırından içeri almıyoruz.

Daha hiç babamın ortağının çocuğunun babasına  abi dememiştim hepimiz için bir ilk oldu.

Malper i ünlü yapan hayat bize ne yapmaz.

Yazma dili ve konuşma dili farklıdır. Öğrenin artık şunu.


Malper den çok neyi tanıyormuş  amk anladınız mı?

Oooo göz göze göt göte.

Nobody:
Malper:EVT BEN ALPERİM

İnstagram adı olmaz ama yine de en iyisini sen bilirsin kral.

Dışarı o saatte çocuklar başı boş çıkmasa iyi olur.

Aga 12 yaşındaki kızın sevgilisi mi olur?!

Bakireyseniz aynu zaman da çokta gururluysanız ilk kural her boka utanmak.

Ben Efsun'un yanımdayken utandığına hiç şahit olmadım. Kaldı ki niye utansın. Kızların utanması sandıkları gibi erkeklerin gözüne tatlı ya da masum gelmiyor dostlarım. Kız utandıkça erkek daha da geriliyor.

Sana gülüyorum dedi ya amk yüzü niye karıştırıyorsun.

Aslında Malper senin baban kızım.

E aneyler  gidiyorsa çocuklar da gitsin. Çocuk başı boş bırakılır mı amk.

Evet bu kadardı. Başka bölüm yoktu galiba yanlış hatırlamıyorsam.

Size bir şey sormak istiyorum.

Erkek arkadaşınızın size hediye alması mı önemli?

Hediyenin ne olduğu mu?

Cringe Level HardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin