Drogi Czytelniku,my, zespół Angrifv, witamy w naszej książce informacyjnej i uczestnictwa.
Jeśli przeczytałeś tekst profilu, być może wiesz, że założyliśmy lub budujemy projekt oporu przeciwko Doc Truyen.
Niektórzy czytelnicy mogą się zastanawiać:
Co to jest Doc Truyen?Odpowiedzielibyśmy gorzko, że jest to witryna zainfekowana wirusem. W zasadzie nic specjalnego w rozwoju dzisiejszego internetu. Bardziej jak coś normalnego.
Ale Doc Truyen ma wpływ na nas wszystkich.
Ty też.
A ty, jeśli ty
czytelnik
Urzędnik
człowiek
są.Doc Truyen infiltruje Wattpad i kopiuje nasze (także Twoje) profile. Kradną nasze historie i stawiają je na swojej haniebnej stronie. Tam ludzie czytają, nienawidzą, cokolwiek piszesz.
Tytuły są ścigane przez tłumacza google i tam wszystko jest publikowane.
Publikujesz. Opublikuj to.
Możesz nawet zarabiać na tym, co jest napisane! Mimo że to nasze historie!
Może nawet zajść tak daleko, że historie trafiają do wydawców.Ale teraz zaczynamy się cofać. Ale więcej na ten temat w następnym rozdziale.
Aha, czytelnik może pomyśleć, ale myślę, że moja historia się tam nie pojawi, mogę nie mieć wielu obserwujących i tak dalej, na pewno nie ma. Potem chowa się za swoim kakao.
Ale chcemy ci powiedzieć:
Ty też jesteś dotknięty!
Omówiliśmy coś o systemie Doc Truyen i @Phi_TV wpadł na sprytny, odpowiedni pomysł, że Doc Truyen kopiuje konto, a następnie konta, które następują po tym, i które obserwuje, i tak dalej - aż do Wattpad na tej stronie można znaleźć.
Ty też jesteś dotknięty!
A co, jeśli ja tu tylko czytam, a nie piszę, myśli wyrafinowany czytelnik, popijając kakao.
Nasza odpowiedź na to brzmi:
Po pierwsze, wydaje się, że kiedy to czytasz, masz profil. Nawet jeśli nie mówi wiele, może nic, prawdopodobnie pojawi się w Doc Truyen.
Uspokajająca myśl?
Po drugie, chodźmy tutaj, czytasz tutaj. Czy lubisz, gdy ktoś po prostu kradnie pracę? na przykład Twoja ulubiona książka na Wattpad? Coś, na czym siedzieli godzinami?
Czytasz tutaj. Więc trzymaj się Wattpada!
Czytelnik kiwa głową i od razu ma na języku kolejne pytanie, chce wiedzieć, jak powstała ta relacja.
Stało się to późnym wieczorem 26 lipca 2020 roku na profilu Phi_TV. W jednym ze swoich rozdziałów z książki „Harry Potter Facts Special”, którą warto przeczytać, zwróciła uwagę, że jej starannie zredagowane historie zostały skradzione przez Doc Truyen. Zwrócili także uwagę na inne historie autorów, których skradziono.
Tam właśnie pojawił się SpielerVII. Zapytała, czy jej historie pojawiają się również na tej stronie. Odpowiedź na to brzmiała: tak.
Następnie napisała zły tekst o tym, jak Doc Truyen może opublikować szczerą i część swojej tożsamości na tej haniebnej stronie.
Kiedy nie była zbyt zdenerwowana, przyszedł jej do głowy pewien pomysł.Pomysł na ten projekt.
Zapytała, czy ktoś chciałby to z nią zrobić i dokładnie trzy osoby odpowiedziały twierdząco.
Phi_TV
Baumschule25
ShilaSelwyn
SpielerVII
SonderzeichenfreakPotem była mowa o nazwisku.
Ostatecznie wybór padł na Angrifv.
To teraz oznaczało atak na aktywnych idiotycznych i nikczemnych zdrajców.Phi_TV założył to konto tego wieczoru.
A wraz z nim atak.
W nadziei na ponowne przeczytanie go wkrótce, zespół Angrifv żegna się z serdecznymi pozdrowieniami.
CZYTASZ
Angrifv - Projekt ruchu oporu (Polski)
Non-FictionProjekt ruchu oporu. Dla każdego autor czytelnik Człowiek. Wattpad - społeczność, która musi się trzymać razem.