Jak wziąć udział w naszym pierwszym projekcie na tym koncie

6 0 0
                                    

Drodzy Czytelnicy,

Cieszymy się, że zespół Angrifv przewrócił stronę i jest zainteresowany naszym projektem ruchu oporu.

Wyjaśnimy teraz, jak zbudowany jest nasz pierwszy projekt przeciwko Doc Truyen.

Więc zacznijmy od nowa. Istnieje kilka możliwości realizacji tego pierwszego projektu z naszej strony.

Pierwszy wariant, który wymaga trochę pracy (około 10 minut):

Tworzysz nową książkę. Dlaczego tak jest? Niektórzy mogą się zastanawiać.

Cóż, to będzie twoja książka przeciwko Doc Truyen, zawiera rozdział z kilkoma słowami i powinno być szybkie do stworzenia.

To, co nazywają książką, jest właściwie nieistotne. Bądź kreatywny! Albo nie i nazywają to po prostu Angrifv, co przy okazji bardzo by nam się podobało. Ale to powinno zależeć wyłącznie od nich.

Notka, to też nie ma znaczenia. Napisz, co przyjdzie ci do głowy. Albo zostawiają notkę pustą.

To samo co w przypadku notki dotyczy również okładki książki.

W pierwszym rozdziale wystarczy zręczne lub niezdarne połączenie kilku słów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie przykład:

Doc Truyen? Och, ludzie, którzy po prostu publikują moje prace na swojej głupiej stronie?
Tak, znam ich.

Ty! Ty tam! Czy czytasz tę książkę o ohydnej stronie Doc Truyen ?! Mówisz poważnie?! Skorzystaj z Wattpada i doceń naszą pracę!

Doc Truyen, wcale cię nie lubię.

To było kilka małych wstawek z naszej strony. Jeśli masz niezbędną motywację, możesz to zawrzeć w krótkiej historii.

Taggs. Nieistotny. Przydałby się pojedynczy tag, żebyśmy mogli zobaczyć, które książki biorą udział i wspierają naszą kampanię. #angrifv

Jeśli myślisz, że nadszedł czas, aby wydać książkę teraz - zrób to.

Ale dlaczego teraz cała sprawa, pyta czytelnik i skubie jego czekoladowe ciasteczka.

Cóż, jeśli opublikujesz książkę, Doc Truyen też. Twoja książka wyląduje na ich stronie. Tam ludzie to przeczytają, za plecami Doc Truyen.

Prawdopodobnie możesz sobie wyobrazić, jakie reakcje wywoła ta książka.

Drugi wariant, który powinien przebiegać bardzo szybko:

Wskaż nas w swojej komunikacji.
Nie musisz robić więcej.

Lub umieść tag #angrifv w tagach w swoich książkach.

Lub wskaż to w krótkim rozdziale w jednej ze swoich książek.

To by nas uszczęśliwiło. #angrifv

Do przyjaznego ponownego przeczytania
Twój zespół Angrifv

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 12, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

 Angrifv - Projekt ruchu oporu (Polski)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz