1.Bölüm -İlk Gün

225 4 7
                                    

Multimedia bizim kızlar ;) ♥

Ada'nın Ağzından

"Uyan artık! Uykucu!" Puff! "Anne 5 dakika daha" " Ooo ne annesi ya ben Deniz bak insanlar geliyor" "Üff Deniz bi git başımdan. Saat 9'da okul mu olur?" "Ohaa taşa bak!" Sınıfa-taşa- rezil olmadan başımı kaldırıp saçımı düzeltmeye ve Deniz'le sohbete başladım. Sohbete başladığımız sırada gözüme kapıdan giren iki çocuğa takıldı -aslında onların gözü bize takıldı-. Ben düşüncelerimle kavga ederken yanımıza gelip kendilerini tanıtmışlardı bile.

Uzun ve esmer olan "Selam. Siz yeni kızlar olmalısınız. Ben Melih buda Yaşar." Ben şoktayken Deniz" Ben Deniz ve Buda Ada" konuşmamız sınıfa gelen hocadan dolayı kesintiye uğradı. Bu arada 18 erkek içinde 2 kızız. Bunu benle birlikte Denz de farkettiğinden birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk."Bu ne şimdi ya? Şaka herhalde." Şokun etkisinden kurtulduğumda herkesin bize baktığını farkettim herhalde kendimizi tanıtmamızı bekliyorlar. "Bütün gözler bizde napcaz şimdi?"  Bu sırada hoca " Evet gençler aramıza yeni iki K-I-Z öğrenciler katılmış. Bize Kendizi tanıtırmısınız?" dedi Kız kelimesini özellikle vurgululayarak. Deniz Özgüvenli bi şekilde kalkmasına rağmen yanakları kızarıktı." Ben Deniz. İzmirliyim ve Yüzücüyüm." Sınıftan erkeksi kahkahalar arasından "Ooo İzmirli ve yüzüyo fiziğini görsek ya" Diyolardı. Ben de Deniz'i zor durumda bırakmamak için "Ben Ada. Bu sene bu okula nakil olarak geldik. 16 yaşındayım ve yüzücüyüm." arkadan biri seni yüzerken görmek isterim diyince 'seni s*kerim' bakışlarını atınca sustu. 

*zilin harika kurtarıcı sesi* 

Hoca "Tamam çıkabilirsiniz" dedikten sonra sinirden lanet olası kitapları düşürdüm. Kitabı almak için eğilirken Yaşar'ın kitabı bana uzattığını fark ettim. Arkadan ıslık sesleri yükselirken " Dönün len önünüze " diye bağardı. "Teşekkür ederim" dedim ve çantamı tek omzuma atarak Denizle birlikte dışarı çıktım.

Bir sonraki ders spormuş. Deniz'i kaybettiğim için soyunma odalarının oraya giderken Yaşar kolumu tuttu. "Napıyosun kızım sen burda?" bende "Deniz'i arıyorum üstümüzü değiştircektik."

OfsaytHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin