Clasa a doua

11 1 0
                                    

Ei bine ne inteleg foarte bine adica eu credeam ca o sa dureze cateva minute . Am aflat ca tipa naspa o chiama Aly  . Aly ... nu imi place deloooooc sa aud orice despre Aly adica e cea mai buna pretena a lui Jady ca da pana la urma mi a zis sa ii spun Jady . Ciudat dar daca asa vrea asa sa fie asa sa fie . Bun ajungem intr o zi normala la scoala . Deja din clasa a doua uram scoala si pur si simplu nu puteam crede cum cineva ar putea iubi scoala. In fine nu e despre asta.
Venim in clasa . Ne lasa ca in fiecare dimineata umpic sa ne tragem sufletul pana la urma eu am rau de masina si asta ma ajuta mai mult decat orice. In fine Jady se purta destul de ciudat adica normal era o fata foarte nimic adica puteai sa o arunci reactia ei n ar exista . Era fericita cand o urmarea prietena ei . Atunci am incercat sa o fugaresc si eu . Am facut o prostie . Adica dupa aceea mi au zis ca mi bag nasul  unde nu mi fierbe oala . Am ramas pe margine si stateam si ma uitam la ele cum se distreaza si ghici ce , eu stau la calorifen uitandu ma ca nu ma lasau sa alerg si eu .
Dupa prima ora m am dus la ea si i am spus
-De ce n am voie sa alerg? Adica nu ti am facut absolut nimic . Daca te am suparat cu ceva te rgo sa ma ierti . Nu am vrut
-Lasa ne! Zice Aly.
-Taci! Taci odata Aly esti enervanta uneori de nu poti vorbi cu tine
Iti dai seama ca au luat o pe aia crizele . Se uita la mine de parca se uita la moarte .
Se termina orele si trebuie sa mergem acasa
In autobuz ma duc la ea si ii spun
- Jady... Esti ok?
- S a suparat Ady pe mine . Ca vai de mine nu stiu eu ce mare priostie am facut zicandu i in fata ta sa taca
-Dar e ok nu ? Adica nu e atat de nervoasa incat sa te bata ...
- Ba da dar nu mai ntereseaza
-Ok? In fine eu trebuie sa cobor
-Pa
-Pa pa

Fosta cea mai buna prietenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum