•Episode 5•

9.1K 239 929
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Yanımda Süleyman Soylu eniştem, Cellat36 şapur şupur Babam, Abdü piçi, Tabletle Oynayan Ziya Selçuk, Murat Övünç, Engin altan Düzsağsolüstyatan ve Damat vardı. Birde adını bilmediğim kel doktor.

Babam uyandığımı fark edip sevinçli bir şekilde hemen konuşmaya başladı. Ay ne kadar da değer veriyor kızına 💕

"Kızım sonunda uyandın."

"Ay evet baba ama arkada sıkıntı var."

"Nasıl yani?"

"Baba götüm acıyo. Osuramıyom"

"Çünkü bir nedeni var."

"Ne?"

"Götünü..."

"Açıklasana mal."

Babişkoşum aşkom tam açıklayacakken Ziya kayınço sinirli bir şekilde araya girdi. Piç niye giriyon. 😡

"Sikicem götünüzü ayol ben burda canlı dersime girmeye çalışıyorum."

Bu Ziya'da ne boş yha.

"Pardon da Ziya benim götüm senin canlı dersinden daha önemli tmm mı baybay."

Mafya babişim elini çıtlattığı anda adamları geldi ve Ziya orspusunu aldılar. Çok ateşli 🤤

Ziya gidince babicim konuşmaya devam etti.

"Kızım çünkü sana çarpan kişinin arabasının lastiği mümkün olmayan sebeblerden ötürü götüne girdi."

"Ohaa çet ne diyo bu baba ne diyosun!?!?!"

"Bu yüzden ben... Sana götümü bağışladım artık götsüz değilsin kızım."

İnanmıyorum nasıl olurdu bu, benim kutsal götüm yok mu olmuştu?!?!

Yatakta kıvranarak götüme bakmaya çalıştım. Cellat babam da az değilmiş dedim içimden, maşallahı vardı. Babam da beni mutlu görünce daha da sevindirmek için Ismailyk'nın çikolata kutusundan iphone 12 😱😱😱😱😱😱çıkardı.

"Ayy baba bu kadar zengin miydin beee 799 dolar ediyo buu yurt dışında."

Damat beni duyduğu gibi ağlamaya başladı.

"Dolarla mı maaş alıyosun ne işin var senin dolarla amk kaşarı."

Soylu Damadın üzülmesine dayanamayarak konuşmaya başladı. Shipledim 😊🤫🤭 çok yakışıyorlar.

"Ya aşko üzülme ya ben sana istediğin kadar alırım şekerli bamyam benim."

"Süleyman çok romantiksin."

Soylu ile Damat konuşurken Babam kulağıma eğilip konuşmaya başladı. Bana ateş bastı. 😳🤤

"Kızım ben birinin yanına gitmem gerekiyor sen burda bekle."

Acaba kimin yanına gidiyordu babam beni aldatamazdı.

"Ama baba seni çok merak ederim."

"Olsun kızım senin burda iyileşmen lazım beni bekle."

"Timam bıba."

"Oyy götümü verdiğim."

Diyip, alnımdan öpüp koşarak odadan çıktı.

Acaba benden ne saklıyordu ?

Ödcfc Babası 😈 ||+18|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin