HEY!

61 4 0
                                    

AM 19 ANI SI UN TRECUT DE CARE NU SUNT PREA MANDRA, STIU E GREU, INSA NU IMPOSIBIL. POT SA IERT, DAR DE UITAT, CINE UITA?MAMA SI TATA?OH EI SUNT PLECATI  ! HMMMM NU, NU IMI E DOR DE EI .

- Ma scuzati, domnisoara Ella Ben?

-Da?scriam in jurnal , ce s-a intamplat si cine esti?

-Sunt....Ginna, matusa ta, inainte ca mama ta sa plece mi-a spus ca la varsta de 19 ani sa vin si sa te verific....stii tu!

-Uhuum, nu puteai sa apari acum 4-5....huuum ani?

- Stiu ca ceea ce ai patit iti face rau si acum, insa acum a trebuit sa vin, azi vom merge la pshiholog.....imbraca-te!

-Nu, am planuri azi si maine si ....restul vietii mele , tu nu ai loc aici am doar 4 camere, ceaw!spun eu si plec nervoasa catre bucatarie, insa dna. perfecta se tine dupa mine...bleah!

-Nu ai decat 19  ani, scuze!

- Ce ai facut??

Nu imi termin ideea si vad cum doi barbati intra pe usa si vin spre mine, imediat dupa  simt cum ceva ma taie la umar si cum sangele alunaca prin parul meu lung.Astept un miracol, vad doar o lumina alba si aud cum persoanele din jurul meu se cearta si cativa doctori care par nedumeriti. dupa putin timp deschid ochii si il vad. Ochii lui caprui, tenul deschis era prietenul meu din copilarie  Dyn , statea acolo pe scaun , cum l-am vazut m-am ridicat din patul de operatie sa-l iau in brate. Nu-l vazusem de 9 luni imi lipseste....

Apel pierdutWhere stories live. Discover now