Actori:Anna Faris, Rose Byrne, Simon Baker, Rafe Spall
Gen: Comedie| Dragoste
Primul an de căsnicie este o comedie scrisă de scenaristul lui Borat şi Bruno, care dezvăluie realităţile dintr-un cuplu, în primul lor an de după căsătorie.
De la prima lor întâlnire, la o petrecere, ambiţioasa Nat (Rose Byrne), broker, şi Josh (Rafe Spall), scriitor în devenire, sunt în al nouălea cer de fericire, în ciuda tuturor diferenţelor care i-ar putea despărţi. Josh este un gânditor, iar Nat este o întreprinzătoare, dar scânteia dintre ei este imposibil de tăgăduit.
Nunta lor este împlinirea unui vis , dar nimeni - nici familia, nici prietenii şi nici măcar preotul care oficiază căsătoria - nu crede ca mariajul lor va dura. Fosta prietenă a lui Josh, Chloe (Anna Faris), şi frumuşelul client al lui Nat, americanul Guy (Simon Baker), ar putea constitui nişte alternative destul de atrăgătoare.
În momentul fatidicei aniversări a unui an de la căsătorie, nici unul dintre cei doi nu pare a renunţa la luptă, dar întrebarea este: oare vor reuşi să meargă mai departe?
Replici celebre:
Danny: I think if I was going to have any super power it would be the ability to speak Spanish. That would be amazing wouldn't it? 'Cause you could say stuff like "Hola", "Gazpacho".
Nat: You just said it.
Josh: You're saying it now.
Danny: Oh, wow.
CITEȘTI
Filme
Roman pour AdolescentsBună tuturor! Nu aveți idei de filme? Puteți trage cu ochiul in cartea mea. Sper să vă placă iar daca vreți un gen anume puteți sa imi spuneți. Va mulțumesc daca v-ați decis să o citiți!