-GİRİŞ-

81 3 9
                                    

Herkese merhabalar ben Elif Yağmur. Şu anda bu bölüm kendimi tanıtma, vb. şeklinde olacak. Bir sonraki bölüm kitabımızın resmi olarak ilk bölümü olacak. Ben bu bölümü dün akşam yazdım ve kaydedilmedi. Üstüne bir de silindi. Ama pes etmedim. Daha yolun başındayım. Size şunu söylemek istiyorum. Asla hayallerinizden vazgeçmeyin. Ben kitap yazmayı çok istiyordum. Umarım okunur ve sevilir. Eğer tutmazsa silmem. Çünkü ben umudunu çöpe atan birisi değilim. Daha yolun başındayım. Çok heyecanlıyım. Biraz da kendimden bahsedeyim size. Ben Elif Yağmur. 15 yaşındayım. Hayallerimin peşinden deli gibi koşan biriyim. Zamanla da ben sizi tanıyacağım. Eveet. Şimdi biraz da karakterlerimizi tanıyalım. Tanımak ister misiniz? Bence istersiniz. Ee o zaman tanıyalım. Ne duruyoruz.

KARAKTERLER

-ASUMAN : Enerjik ve deli dolu bir kız. 20 yaşında. Moda tasarımı okuyor.

-DEREN: Hayalleri hep ön planda olan, inatçı kızımız. 21 yaşında. Konservatuvar okuyor.

-DEFNE: Zorluklar karşısında yılmayan, güçlü, akıllı kızımız. 22 yaşında. Tıp okuyor.

-ÇAĞATAY: Sert, havalı ve karizmatik bir erkek. 22 yaşında. Mühendislik okuyor.

-KORAY: Araba tutkunu, spor meraklısı çılgın bir çocuk. 23 yaşında. Babasının galeri dükkanına geçmeyi planlıyor.

-DENİZ :Olgun, nazik, yardımsever ve yakışıklı bir erkek. 24 yaşında. Babadan oğula geçen şirketin veliahtı.

Ben bu kitabı yazmaya 13 Ekim'de başlıyorum.
Evet giriş bölümümüz kısa oldu. Bir nevi fragman. Bölümleri çok bekletmeden yazmayı planlıyorum. Kimse beklerken sıkılmasın değil mi? Umarım okumaktan keyif alırsınız. Önemli olan sizin okurken güzel duygular hissetmeniz. Bu işte çok acemiyim evet. Zamanla ustalaşırım inşallah. Hemen acemi işi deyip okumamazlık yapmayın lütfen. Arada yazım hatası olabilir. Eğer yazım hatası görürseniz bunu bana bildirin lütfen. Eveeettt. Beklenen zaman geldi. Hikayeye başlıyoruz. Kemerlerinizi sıkı bağlayın. Hazır mısınız?
😈😈😈
Bu yolda bana destek veren herkese teşekkür ederim. Öncelikle anneme, Maviş'e çook teşekkür ederim. Beyza' ya da teşekkür ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim herkese.
Keyifli okumalar...
Elif Yağmur DOĞAN.

MİLYONDA BİR PARLAKLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin