حمل رافي حلم وهو غاضب جدا وهي تدفن نفسها أكثر بين أحضانه وضعها في السيارة بهدوء وركبت في الخلف أسطورة كلبته المفضله بعد دقائق وصل بها الي المشفي وصمم الكشف عليها والتأكد أنه لم يصيبها شئ .
حلم بضيق..يا رافي والله كويسه .
رافي..خلاص يا حلم قولت لازم اطمن عليك
حلم بضيق..طب انا بطمنك وتقولك اني كويسه خلاص بقي
رافي بابتسامة رائعه ابتسامه عاشق يريد أن يطمن علي حبيبته و بحنان ..عشان خاطري يا حبيبتي اسمعي الكلام وريحيني افرض في حاجة ..
حلم تاهت في نظراته لها وابتسامته التي زادته وسامه ولم تقل اي كلمه حتي وضع رافي يده علي وجنتها وهو يقول .بخبث..مكنتش اعرف اني حلو كده .
حلم.فاقت من سرحانها فيه وقالت ..جوزي وعايزة ابص عليه حرام يعني هغض بصري عنه برضه.
قاطعها رافي وهو يعرف انها تقول ذلك من توترها ليقول بخبث...جوزك.قولتيلي لازم نتاكد بس مش دلوقتي.ثم غمز لها
حلم.فتحت فمها بصدمه .وانا اللي فكراك مؤدب طلعت ..
رافي..أيوة طلعت ايه
حلم.. هخاف مثلا طلعت قليل الادب وسافل.
كاد أن يتكلم ولكن قاطعه دخول الطبيبه.نظر لها بغضب
ثم خرج من الغرفه .ذهب الي غرفة أخته وجدها نائمه بين احضان ريان وريان ينظر إلي السقف ويحرك يده علي شعرها ببطئ وحنان.
اقترب منهم وسحب ريان خارج الغرفه .
ريان..في ايه يا رافي
رافي بغضب..في ايه .ايه اللي كنت عامله جوه ده
ريان..ليان كانت خايفه وعايزة تنام
رافي..أيوة برضه تاخدها في حضنك بصفتك ايه
ريان..بصفتي حبيبها حاليا واول ما تخف خطيبتي ومراتي انا قولت لليان اني بحبها .ليكمل بغضب..انا خلاص تعبت تعبت من فكرة اني اخسرها خلاص اللي حصل النهاردة ده خلاني اموت بالطبئ .أن يحصل فيها حاجة زي زمان دي كانت بتموتني .بعدت عنها طول الفترة اللي فاتت دي عشان مش عايز اخليها في دائرة الانتقام اكتر عايز أبعدها عنها باي طريقه كنت بتعذب في بعدها عارف أني لما كنت بسهر والكلام ده غلط بس خلاص والله تبت وكانت فترة وعدت ثم أردت بترجي يا رافي افهم انا بعشق اختك والله وبخاف عليها اكتر من نفسي من صغرها و وانا واقف معاها عايز اقف معاها دلوقتي بس وانا جوزها ..
رافي..لما نروح بيت الهلالي فكرني اجيب مأذون عشان نخلص منك ومنها قال هذا ثم ابتعد عنه ودخل غرفة أخته .
ريان..قصده ايه ده ..لا
ريان اقتحم الغرفه بسرعه وهو يردف...اوعي يكون اللي فهمته.
أنت تقرأ
" عشقت رافي "
Romanceيعيش لنفسه ولا يكترث لاحد.. قاسى جداوحاد الطباع يمتلك قوانينه الخاصة لا يمكن لأحد تعديها اطلاقا..ويعيش بين دائرة الانتقام كل من سيدخل حياته يتعذب في هذه الدائرة. هي طيبه جدا وتحب الحياه رغم ما فيها من صعب....ولكن هل سوف يستمر ذلك مع الذي سوف يحدث مع...