Kau pernah rasa dibuang keluarga hanya kerana fitnah manusia? Perit, sakit, trauma.
Manusia ini pelik, tuhan sudah tuliskan cerita setiap insan tapi sifat dengki manusia pada cerita manusia lain._______________________________
Masih berbaki sebulan sebelum Spm bermula,Azim kerap meluangkan masa di rumah ziqri untuk meulang kaji pelajran bersama Sejak peristiwa hari pertama Azim disekolah Ziqri dan Azim tidak berenggang mereka seolah ii belangkas.
"Kau takut? Macam mana kalau tiba ii usaha kita ni sia ii?" Ziqri yang tadi kusyuk menyelesaikan masalah math memandang Azim lalu tersenyum "Man Jadda Wa Jadda Azim, bukankah itu satu janji? Siapa yang berusaha dia berjaya? Chill Zim kalau kau gagal sekalipun Ur mom loaded kot" senyum ziqri pada azim. Walaupun mak kaya itu semua kekayaan mak,takkah orang akan berasa bahagia dengan usaha sendiri? Monolog Azim sendiri sambil meleparkan jelingan pada Ziqri
Dia kurang senang bila orang melihat hidupnya senang disebabkan ibu bapanya tapi apakan daya itu realiti yang harus ditelan.
Azim mengemas barang ii belajar nya "chill azim aku cuma bergurau, hahaha iya aku tahu kau boleh zim jangan risau okey"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^"Kenapa!! Apa salah aku pada kau?" Ronta seorang wanita didalam bilik gelap, dalam bilik gelap itu hanya mempunyai dua jasad, wanita itu diikat pada kerusi dibiarkan kelaparan, dahaga diseksa hanya berharap kematian datang menjemput kerana tidak tahan lagi dengan seksaan neraka dunia. Pisau rembo dilulurkan di muka wanita itu " Makin kau terseksa, aku rasa senang. Ingat dunia ini tidak seperti mimpi indah di malam, kalau kau menjerit lagi percayalah ajal kau akan lebih awal dari sepatutnya" BAMMM pintu bilik ditutup oleh lelaki itu, wanita itu menangis dan cuma mampu mengeluarkan kata "Kenapa, kenapa cinta yang aku bawa dibalas begini"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
YOU ARE READING
MGay.
Random🍭 Or✨ Keimanan bukan diukur dengan pemakaian. Kejahilan bukan bersifat selamanya. Kisah Silam Cuma Tinggal Sejarah.