Zawgyi
မင္းမဲ႔ျမိဳ႕/ကန္သာရပ္ကြက္ငယ္ / အိမ္အမွတ္7/23ကလူသတ္မႈ!!!
သိပ္ေျခာက္ခ်ားစရာသတင္းဘဲ . . ေအးခ်မ္းတိတ္ဆိတ္လြန္းတဲ႔ရပ္ကြက္ငယ္ေလးမွာ ရဲမွဴးဦးထြန္းထြန္းတာဝန္ထမ္းေဆာင္လာတဲ႔သက္တမ္းတေလ်ာက္ ဒီေျကာက္ရြံ႔ဖြယ္လူသတ္မႈအေျကာင္းလာေရာက္တိုင္ခ်က္ဖြင့္တဲ႔အခ်ိန္ သူ႔နားသူေတာင္မယံုႏိုင္. . .
အလြန္ဆံုးမွ အိမ္တြင္းအေသးစားေဖာက္ထြင္းခံရမႈေလာက္သာ အတိုင္ရွိတဲ႔သိပ္ကိုလူေနတယ္လို႔ေတာင္ထင္စရာမရွိတဲ႔ ရပ္ကြက္ေလးတစ္ခုမဟုတ္ပါလား. .
လူေသအေလာင္းကိုျမင္မိတဲ႔အခ်ိန္ ေယာက်ၤားရင့္မာျကီးျဖစ္တဲ႔ဦးထြန္းထြန္းေတာင္ လန္႔သြားျပီးေစ့ေစ့မျကည့္ရဲ. .
ဖန္ကြဲစစိုက္ထားတဲ႔မ်က္လံုးေတြ လည္စိမွာစိုက္ေနတဲ႔doubleတံဆိပ္ေဘာပင္တေခ်ာင္း ေသြးခ်င္းခ်င္းနီေနျပီးပြထေနတဲ႔အသားစတခ်ိဳ႕ရယ္ ဗိုက္ပြင့္ျပီးအူေတြအေခြလိုက္ထြက္က်ေနတာေတြ ေအာက္ဗိုင္းဗလာက်င္းနဲ႔ငယ္ပါမွာ ဖန္ကြဲစေတြစိုက္ထိုးတာေတြမွ . . အမေလး ျမင္ရက္စရာမရွိ !ေဘးနားကပါလာတဲ႔ သူတပည့္အခ်ိဳ႕ေတာင္အန္တဲ႔သူကအန္ . . .
ဒီေလာက္ရုတ္ရုတ္သဲသဲျဖစ္ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ အခန္းေထာင့္မွာရပ္ျကည့္ေနေသာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္. .
တစိတ္. . သူ႔မ်က္လံုးေတြကသိပ္အသက္မဲ႔လြန္းသည္
ေသခ်ာအကဲခတ္ျကည့္သည့္အခါ လိမ္ေမာ္ေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့မ်က္ဆံမ်ားသည္ တစ္ေနရာထဲတြင္တည္ျငိမ္ေနကာ ခံစားခ်က္မရွိ. .ေကာင္ေလးရဲ႔မ်က္လံုးေတြကိုေျခရာခံျကည့္ေတာ့ အိပ္ယာေပၚတြင္မရႈမလွေသေနေသာ လူေသေယာက်ၤားအေလာင္းရွိရာဆီ. .
အျကည့္တခ်က္မလႊဲ မ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္မခတ္ဘဲ ျကည့္ေနတဲ႔ဒီေကာင္ေလးကို သရဲလားေတာင္ထင္မိသည့္အထိ ျကက္သီးထရသည္. .
အႏွီေကာင္ေလးမ်က္ဝန္းမ်ားသည္ သိပ္ေသြးေအးျပီးေျကာက္ဖို႔ေကာင္းလြန္းခဲ႔လို႔ျဖစ္မည္. .မသကၤာစရာေတာ့ ေကာင္းေနေပမဲ႔ . . လူသတ္တရားခံဒီေကာင္ေလးအေမက သူကိုယ္တိုင္ဝန္ခံျပီးတိုင္ခ်က္ဖြင့္သြားတာမို႔ ေကာင္ေလးလက္ကက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ကိုင္ထားခဲ႔တဲ႔ဖန္ကြဲအပိုင္းစေလးကို ဦးထြန္းထြန္း သူမ်က္ကြယ္ျပဳရမည္လားမေဝခြဲတတ္. .
YOU ARE READING
D.A.R.K
Romance'လိေမၼာ္ေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့မ်က္ဆံမ်ားသည္ ျငိမ္သက္လြန္းလွသည္. . . သို႔ေသာ္. . ေအးခ်မ္းေနေသာအသြင္မဟုတ္' 'လိမ္မော်ရောင်ဖျော့ဖျော့မျက်ဆံများသည် ငြိမ်သက်လွန်းလှသည်. . . သို့သော်. . အေးချမ်းနေသောအသွင်မဟုတ်'