BÖLÜM:14

888 100 71
                                    

Adrien
Kapıyı açınca karşımda Jack'i görmeyi düşünmüyordum. Marinette
" Kim gelmiş?" Diye sordu içerden Jack'de içeri girdi.
" Ben geldim , sizi çağırmaya " dedi, bir yandan konuşuyor bir yandanda Marinette'in açılmış omzuna bakıyordu. Dayanamayıp kovdum onu
" Tamam çağırdın işte bizde hazırlanıyoruz gelicez" dedim sırtından kapıya doğru iterek. Marinette'e dönerek
" Yaptığın şey çok ayıp bir şeydi biliyor musun Adrien?" Dedi ama umrumda değildi. Neden Marinette'in omzuna bakıyordu peki? Tamam beni ilgilendirmiyor ama... Ama yinede bakmaması gerekiyordu.
Marinette
Adrien'nin yaptığı şey çok saçma ve ayıptı. Çocuğu resmen kovdu ya. Neyse sen giyin Marinette yoksa ömrün çürüyecek bu Adrian'la uğraşırsan.

Fotoğraf çekimleri için Adrien'i hazırlıyordum. Konu yaz olduğu için üst kısmına gömlek giydirip altına da şort giyip gömleğin önü açık duruyordu kafasına da büyük çiçekli taç taktım. Kaslarına bakmamaya çalışıyordum ama bu pek olmadı, iyi ki Adrien başka bir şeyle uğraşıyordu.
" H hadi gidelim " dedim, son kez aynaya bakıp gittik.

" 3,2,1 peynir" son bir fotoğraf daha olduktan sonra artık geri dönebiliriz. Kaç gündür çok yorgunum. Adrien'nin yanına gidip kıyafetlerini verdim. Karavana gelincede kendi kıyafetlerimi giyip yola koyulduk. Arabada hiç kimse konuşmuyorduk, sıcak olduğu için yanımda bir kumanda buldum ama klima kumandası değilmiş, radyo kumandasıymış. Adrien bana bakıyordu aynı şekilde gorilde dikiz aynasından baktı.
" Üzgünüm klimayı açmak istemiştim ama nerden açılıyor anlamadım , yapamadım" dedim Adrien yanıma yaklaşarak
" Sorun değil ( kumandayı elimden alarak) işte şu tuşa basacaksın" diyip ayarı yaptı. Çok yakın olduğumuzu anlayınca klimanın ayarını daha da açtım etraf buz gibi oldu ama üşüdüğümü anlamıyordum.
" Marinette soğuk oldu iyice istersen kumandayı ver kapatayım?" Dedi ama kumandayı sahiplenmiş gibi tuttum
" Y yok  ç çok s sıcak" dedim kekeliyerek ceketini çıkarıp omuzlarıma koydu. İrkerek geri çekildim
" Korkutmak istememiştim" dedi Adrien bende cekete sarılarak ısınmaya çalıştım. üşümüştüm.



Otele varınca kendimi direk odaya atmak istiyordum. 2 gündür çok yorulmuştum. Asansöre bindiğimizde Adrien yorgun olduğumu anlamış olacak ki
" Bu durumlara alışman gerekiyor Marinette" dedi tebessüm ederek. Yorgun gözlerimi onun üzerine diktim ve zoraki gülümsedim.
Adrien
Marinette çok yorgun gözüküyordu. Canım benim ya!
Ne? Ne diyorsun ya sen? Canım ne? Bu düşünceleri aklımdan silince asansörden inmiştik. Marinette omzunda ki ceketi verip odasına girdi bende odama girince duşa girdim ama girmeden önce bir şey fark ettim. Ceketimin yaka kısmında  Marinette'in dudak parlatıcısı vardı. Hemde çileklisinden. Dudaklarımı yaladığımı yeni fark ettim. Bunu kafama takmayarak duşumu aldım.

Akşam yemeği yemek için aşağı inecekken kapıda lila ile karşılaştım
" Adriennnn akşam yemeğini hep birlikte mı yesek acaba?" Dedi bende
" Felix ve Marinette'de mı olacak?" Dedim o da başını salladı bende kabul ettim ve restoranta gitmeye başladık.
Marinette
Kalın çaldı koltuktan kalkıp üstümü başımı düzelttim ve açtım
" Felix? Senin burada ne işin var?" Dedim şaşırarak.
" Yemek yemeğe gideriz diye düşünmüştüm, tabi istersen?" Dedi karnımdan gucurtular gelmeye başlamıştı bile. Felix gülümsedi
" Karnın seni ele verdi" ikimizde kahkahayı patlattık.
"Tamam bir dakika geliyorum" dedim ve çantamı aldım.




Geldiğimizde Adrien'larda oradaydı. Bunların burada ne işi vardı ki??
" Şansa bak Adrien ve lila da buradaymış" dedi. Burada olmaları beni ilgilendirmiyor ama bari haber verseydiler güzle giyinirdim.
" Senin haberin var mıydı Felix? " Dedim felix'e dönerek.
" Hayır nerden haberim olacak?" Dedi ve onların masalarına doğru yürümeye başladık. Yürürken ayağım ayağıma çarparak düşünüyordum ki biri beni tuttu. . Gözlerimi açtığımda Felix'in kollarının arasındaydım. Kollarının arasından kalkıp kendime çeki düzen verdikten sonra masaya oturduk.
" Sipariş verdiniz mi?" Diye sordu Felix lila da
" Evet evet verdik biz, ben suşi Adrien'da başka bir şey yiyecekti ama illa suşi yemesini istedim ve beni kırmayıp o da suşi aldı" dedi adrien'nin elini tutarak, ama bir şey var Adrien suşi sevmez ki? Neden yemek istedi? Sadece lila istediği için olamaz öyle değil mi? Düşüncelerimden ayıran ses adrien'nin di
" Marinette, duymuyor musun?" Dedi elini gözümün önünde sallayarak
" Ne ne oldu?" Dedim masaya bakarak herkes ellerini birleştirmişti
" Yemekten sonra kafa dağıtmaya gidicez gelmek istiyor musun?" Dedi yorgun olsamda Adrien'i o lilanin eline bırakmayacağım
" Evet geliyorum" dedim ve bende elimi onların ellerinin üzerine koydum.



Suşi yi yemeğe çalışıyordum aslında tadını biliyordum ama hiç çubuğu tutamıyorum , o da benim garipliğim. Neyse kimse bana bakıyordu bende hepsini kocaman kocaman atmıştım ve bitmişti hatta ilk ben bitirmiştim.
" Bu kadar çok sevdiğini sanmıyordum suşi yi?" Dedi Felix bende
" Benim diğer yarımda çinli bilmiyor muydun?" Dedim gülerek o da
" Seni daha yakından tanımak isterim hanımefendi" dedi ve elimi öptü. Gözümle yan tarafa bakınca Adrien'nin bize baktığını gördüm hiç konuşmuyordu, neden acaba?




Ne de güzel kafa dağıtmalik bir yer burası böyle dedim içimden. Yüksek sesli müzik ve bir de yoğun içki kokusu midemi bulandırıyordu. 4 kişilik bir masa bulunca oturduk ve siparişleri verdik. Ben pek böyle şeyleri bilmediğim için benim yerime Adrien Verdi siparişimi acaba nasıl bir şey tadı? Etrafımda ki insanlara bakıyordum hepsi içmiş sarhoş kişilerdi nasıl bu kadar bayıla bayıla içiyorlar anlamıyorum.

Içkilerimiz geldiğinde bir yudum aldım ama tadını beğenmedim Çok ağır geldi bana tadı. Diğerlerine baktığımda çoktan ikinci bardaklarıni alıyorlardı.bende dayanamayıp bardağımı kafama dayayıp içmeye başladım.
Adrien
Marinette çok içmeye başladı böyle giderse sarhoş olucak ve birinin peşine takılıp gidecek. Gözümün önünde durmasını istiyordum onu daha iyi görebilmek için.



Lila , Felix ve Marinette hepsi çok sarhoş olmuşlardı ama Marinette sanki daha çok bu kız beni çildirtmaya mı çalışıyor? Pembe dudaklarını büzmüş kısık gözleriyle etrafa bakılıyordu asansörden indik Felix Marinette'i kucağına aldı ve kendi odasına doğru yürümeye başladı arkalarından şaşkın şaşkın bakıyordum. Kızı kaçirdi gidiyor lila da beni rahat bırakmıyor ki asistanımın yanına gideyim.

Lila'nin odasına geldik ama aklımda hâlâ Marinette vardı acaba şuanda eğlenceli bir şey yapıyorlar mıdır? Yok ya Marinette yapmaz öyle şey ya yaparsa nasıl olsa kız ayık değil, off sıkıntıdan patlıycam Lila'yı uyutunca giderim.
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
Yeni bölüm yazmıştım ama silinmişti sonra daha yazmamıştım çünkü bissürü derslerim var onları yapmaktan hikaye yazamıyorum ama yazdım şimdi umarım beğenirsiniz
Oy =35

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASISTANIM...MI??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin