Kendin Ol Özgür Ol

102 6 0
                                    

Kimseyi Dinleme

Hayatta seni eleştiren insan çok olacakdır. Sakin onlara kulak verme. Çünkü  nede olsa  Ahmaklar eleştirir, Krallar eleştirilir.

Çoğu Şeyden Ders Çıkar

Hayatta en önemli  şeylerden biri de hayattan ders çıkarmak. Çoğu kişi rakibinin başarısını örnek alır. Ama bu yanlış. Rakibinin başarısızlığıni örnek almalısın. Çünkü  ilerde birgün sende o durumla karşılaştığında rakibin gibi olmayıp değil de daha soğuk kanlı olursan sen kazanırsın. 

Geçmişi Unut

Geçmişi Unut. Güzel bir geçmişinde olabilir,kötü bir geçmişinde olabilir ama artık unut. Çünkü yaşadın bitti. Geleceğini düşün ve geleceğin için plan  yap. Geçmişten sadece ders çıkar. Ders Çıkar ki ilerde o hataları bir daha yapma. Asla geçmişte yaşama ama her zaman geçmişten ders al.

Kimseyi düşünme

Evet ilk önce aileni düşün ama sen ailenden de  öncesin. Ilk başta kendini sonra başkalarını düşün. Çünkü kimse seni düşünmüyor. Ve sen kendini düşünürsen herkez düşünür.

Başkası Ne Der Diye Düşünme

Özgur Ol. Arkandan ıyi şeylerde denir kötü şeylerde. Ama sen bunlaran sadece ders çıkar ve yoluna devam et. Çünku sahilde koştuğunda "ne işine yyariycakki evde yatmak daha güzel " diyen kişi bile ilerde senin gibi her gün düzenli spor yapmadığı kafasını taşlara vuracak.

Başkası Ne Der Diye Düşünme

Başkası Ne Der Diye Düşünme  çünkü bu senin hayatın ve başkasını ilgilendirmez. Ve senin için en iyi olanı da o bilemez gene sen bilirsin. Belki birinin yaptığı şey ona gore doğru olabilir ama size göre bu yanlıştır. :)
Insan "elalem ne der" diye yaşamaya başlayınca kendisi olmaktan vaz geçer...

Kendin Ol Özgür Ol

Beni dinlediğin için teşekkür ederim

Iyiki varsın

Seni seviyorum

Kendine dikkat et

Bana ulaşmak için:

Instgram:egecelebi61

Instgram:motivasyonruhu6


Kendini Sev  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin