Kendini Sev Çünkü Sen Çok Değerlisin

406 17 22
                                    

Kendini sevmelisin. Çünkü bu boş hayatta kimse senden daha değerli değil.

Herkez senle aynı düşüncek yada aynı fikirde olacak diye bir kural yok. Belki şuan anlamıyor olabilirler ama eminim ilerde herkez seni anlıycak. Belki senin düşüncelerin saçma gelebilir ama zaten hayatımızda çoğu büyük şirketler saçma şeyleri icraata  dökerek bu durumda. En büyük örneği apple şuan dünya devi bir şirket. Şuan biri sana bir telefon yapcam ve logosu ısırılmış bir elma olacak dese sana itici gelirdi dimi?

Kimseyi kendinden önce tutma çünkü sen ve fikirlerin en önemli kişisin

Belkide şuan senin fikirlerin herkeze saçma geliyor ama asla o fikirlerinden vazgeçme. Çünkü sen bu hayatta en önemli kişisin. Ve önemli kişilerin fikirleride çok önemli

Kendi fikirlerine saygı duy ve kendini ezdirme

Belki şuan senin fikirlerin sacma geliyor olabilir hemde çok saçma bile olabilir. Ama asla o fikrinden vazgeçme. Çünkü günümüzde 10 sene önceki müzik çok değerli olabiliyor. Belkide senin de fikrin öyledir :)

Öncelikle imkansızı iste ve kendine saygı duy

Imkansızi istemelisin çünkü hedef ne kadar zor olursa, o kadar hırsla çalışırsin. Ve belki bir gün o imkansız şey gerçek olur. Ve asla kendini ve fikirlerini ezdirme. Çünkü ilerde o fikri bir başkası seni ezip elinden alabilir. Kendine ve fikirlerine saygı duymalisin.  Çünkü sen kendine ve fikirlerine saygı duymazsan kimseden saygı bekleme.

Beni buraya kadar sıkılmadan dinlediğin için teşekkür ederim:)

Kendini Sev Çünkü Sen Çok Değerlisin

Kendini Sev  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin