3. Bölüm (Çoksel ve uzun olcak ☺)

235 6 6
                                    

Nedense artık Elanor geber yaaağğğ s.s havalarındaydım. Inşallah Dylan onu başka bir kızla görür de bırakır. Elanor bana hep sarı çiyan diyor uyuz

Dylan ın arkadaşı Bradley D. Dylan ın yanına geldi ve en mutlu anımın içine s*çtı! Elini salladı ve neşeyle : -Hey, Dylan basketbol turnuvasına gelmiyormusun?" Diye sordu.

Napıyım ben  şimdi Taylor 'un You Belong With Me deki yaptığı gibi mi yapıyım. YOO! Asla bu noktaya gelmem! Sadece... Evde oturur çikolata yer Demi dinlerim. Ne olabilir ki?  Evde otururum.

Bir elin omzuma dokunmasıyla NE! Diye bağırdım. Sonra da güldüm çünkü bu ASLA "benim" yapacağım birşey değildi. Kahkalarım bittiğinde sanırım Dylan ın konuşma sırasıydı. "- Ben gidiyorum" dedi.

Canım isteseydi basketbol koçu bile olurum. Ama ben ipleri elime alacağım! Evet! Neden olmasın? Böylece Dylan beni seviyor mu sevmiyor mu öğrenirim. -,- Çok zekiyim.

Eve gittim. Arabayı park ettim ama Demi çalıyordu işte. Ah! Arabada oturamazdım telefonu aldım ve eve koştum.  Deminin şarkısı, sıcacık yatağım geyikli tayt ve bluzum ve Marchmellow lu sıcak çikolatam 2 dakikada hazırdı işte. Mesaj yazmasını umut ederek yere sarkarak telefonuma baktım. O sırada "Bling" diye bir ses ile irkildim. "Bir yeni mesaj - Devonnemm" açıkçası bir an neden Dylan değil? Diye düşündüm. :D Ama sonra mesaja baktım tabi. - Mesaj varmı? " yazmış. Muzip! "Hayır!"  Yazdım. Neden ama... Cevap yazsa ölür mü! ?!?! Ne yapmalıyım! 

Diye düşünürken yeni bir mesaj sesi ile yerimden hopladım! OMG! Dylan bana mesaj atmıştı! - Selam, daha iyi misin? İstersen Jes Meloen* de konuşalım. Harika.. Keyfimi bozacağım ha? Ama çok şirin olduğu için gideceğim. :3
-Pekala,10 dk ya oradayım.  Dedim. Hemen yatağından kalktım üstüme yarım bir beyaz bluz,  ( fuck the peace yazan ☺) altına da siyah dar ve taşlı bir skinny jean giydim. Altına da düz kırmızı converse giyip  Hemen arabaya atladım ve gittim. Oradaydı. Ama ben 2 dk içinde gelmiştim ve Dylan telefonda konuşuyordu. Gizli dinledim ve -" Yeter artık gerizekalı!  Anla artık bunu senden vazgeçtim,  anladın mı! Beni arama!!-" diye bağırdı. Sonra oturdu ve bir su istedi. Benimse mutluluğum yüzümden okunuyordu. Neşeyle yürüdüm ve

" Selam Dylan" diye bağırdım beni görmesi için. El salladı. Harika görünüyordu. Elimden tuttu ve hafifçe yanağımdan öptü. Beynim bütün işlevlerini kaybetmişti. 10 sn dir öpüyordu. Lanet olsun çek şu  dudaklarını artık! Stresten kan yanaklarımdaydı ve terlemeye  başlamıştım. Sonra kendini geri çekti ve yüzünden utandığını gördüm. Kızaran yüzüme bakmasına gerek bile yoktu. Bling!  Lanet olsun yine mesaj gelmişti!! Hemen baktım. Devonne -" Hey Mad, Cole çok şirin bir kız olduğumu söyledi ve benim gibi bir kız ile çıkmak her zaman hayaliymiş. Şu an o kadar mutluyum ki öleceğim! Pazartesi Cole ile konuşup ona erkek arkadaşım olmasını söyleyeceğim. Harika! " Kızdaki şansa bak ya! Neyse umarım çok iyi geçer ve onu kazanabilir. Dylan " şimdi söyleyeceğini söyleyebilirsin ☺ dedi. Yüz yüze konuşamazdım ki. Yutkundum. Sözcükler boğazıma düğümlenmişti. Bazen ne kadar zor bir hayatım olduğunu düşünüyorum. Ona bakmaktan başka birşey yapamadım. Ağzımı açtığımda ses çıkmıyordu.

En güzel yerde bitiriyim de gıcıklık olsun bu hafta daha fazla bölüm paylaşırım ama geçen hafta sınır geçilmemesine rağmen YB yaptım. Neyse 5 like 5 vote ile öptüğğm -Cupcake Not : Dylan multimedyada ☺

Hayat Tumblr Girl olsaa...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin