Bölüm 2

182 3 4
                                    

Devonne için Dylan ı ayarlamak gerçekten hayatımı kabusa çevireceğe benziyor. Umarım Tanrım yardım eder! Çünkü Dylan Elanor a Cole da arkadaşı Olivia ya aşık!! Oliviaa.... Çok güzel ama Devonne için herşeye değer. En yakın bir diğer arkadaşım Bella ve onu çok seviyorum. Oxford olduğu için... Ben Texas lıyım. Ve Devonne New York lu. Amerika ya alışmak çok zor oldu. OMG! Geçen gün koridorda kayboldum. Sonrada merdivenlerden inerke  birden kendimi son sınıf öğrencisi olan okulun en kaslı çocuğu Brain in kollarının arasında buldum. Oh! Çocuk bana neden aşık bakıyor! Dedim. Sonra şu şapşal kafam bastı. Hemen kurtuldum ve şapşal bir ifade ve kocaman gözlerimle teşekkür ettim. Sonra da vanslarımı yırtıcak hızda  kafetarya ya girdim ama yırtılmadılar :). Zaten Dylan ile çarpıştım ve elimdeki 5€ paramparça oldu. Tanrım!  Aç mı kalacaktım ben!! Dylan ın üstüne düştüğümü farkedince aç kalmanın önemli olmadığını düşündüm. :D Ama Dylan ın sağduyusu ve 9. hisleri (sanırım çocuk doğa üstü ☺) çaloştı ve bana yemek almak istedi. Bense bunu duyduğumda piercinglerimi düşüreceğim sandım. Çünkü dudağımda ve dilimdeler :) Ben de salak salak "Oluuuurrr" deyiverdim. Dylan bana öyle baktı ki kendime hafifçe bir tokat attım. Oda dedi ki hadi gel sana yemek alayım. Elanor un bana bakıp kıskandığını görebiliyordum. Sinirden bütün el tırnaklarını yedi. 'Korkarım sıra ayaklarına gelecek' diye düşündüm. Sonra da güldüm. Dylan da bana gülümsedi. Gülümsemesi içimi ısıtmıştı. Onunla karşılıklı yemek yerken Devonne un da yan masada Cole ile oturduğunu gördüm. Devonne a göz kırptım oda gülümsedi. Aferin kızıma benim! Biliyo napıcağını :). Dylan yemek yerken hırkadan görünen bileklerime baktı. Ellerimi tuttu ve bileklerime baktı. Ben bileklerimi kesmiştim ve gördüğü tam olarak kesik izleriydi. Şaşırdı ve dili tutulmuş gibiydi. Kekeleyerek: "- Bu- bunlar n-ne m-Mad-dy?" Diye sordu. Ben bileklerimi kestim Dylan. Diye cevap verdim. Konuşırken sesim çok ince çıktı ve gözlerim dolmaya başladı. Kalkıp yanıma otudu ve bana sımsıkı sarıldı. Omzunun üzerinde ağladım. Gözyaşlarım tişörtünü ıslatmıştı. Benim yanağımdan akan gözyaşlarını eliyle sildi ve " Ben hep yanındayım" dedi. Ona gülümsedim. "Gülümsediğini görmek güzel" dedi. Sanırım artık o cadoloz kızı sevmiyor... Bakalım ne olacak?

Yb  5 vote ve 5 like ile öpüyorum x               -Cupcake      

Not: Devonne un resmi multimedyada...

Hayat Tumblr Girl olsaa...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin