1.denemem

1.8K 69 44
                                    

Shifting'i ilk dün gece uyumadan önce denedim zaten raven metodunu yapmaya karar verdiğim için uyumadan önce yapılması gerekiyor.

Ben scritp yazdım, kısaca P.G ne yapacağımla ilgili. Abi cidden roman yazsam daha iyi olurmuş bir kağıda zor sığdırdım.

Ve herkes uyuduktan sonra raven metodunu yapmaya hazırlandım. Kafam oldukça doludur bu yüzden biraz meditasyon yaptım, metodları uygularken düşünceler dikkatinizi dağıtmamalı!

Ama sorun şu ki uykum yoktu bende asmr videoları izlemeye başladım (işe yarıyor).

Sonra gözlerim kapanmaya başladı ve bende bunun iyi bir zaman olduğunu düşündüm.

Yatağa yıldız şekilde uzandım ve gözlerimi kapatarak hogwarts'taki ana salonu canlandırmaya başladım, oradan başlamak istiyorum. Ama siz hogwarts ekspresinden başlayabilirsiniz.

Ana salonun her bir metre karesini aklımda canlandırdım, herkesin noel için hazırlık yaptığını bir birleriyle konuştuklarını düşündüm vs.

Kendimi hazır hissettiğimde 1'den 100'e kadar saymaya başladım.

16'ya geldiğimde ellerim ağırlaşmaya başladığını hissettim, 47'ye geldiğimde ayak parmaklarım karıncalanmaya başladı.

Sanki çok temiz ve ferah havayı soluyor gibiydim. 80'e geldiğimde ise yatağı hissetmemeye başladım. Mutlu olmuştum çünkü belirtileri alıyordun ama karıncalanmayı sevmiyorum.

Saymayı bitirdiğimde uykuya dalmam gerekiyordu ama yapamadım çok heyecanlanmıştım ilk seferimde böyle bir tepki aldıysam belki diğerlerinde başarabilirim düşüncesi vardı.

Ve uyuyamadığım için tekrar asmr izlemeye başladım fakat maalesef uyuya kalmışım(

Ama önemli değil ilk seferde yapacağımı düşünmüyordum, ama belirtiler bana büyük bir motivasyon verdi ve bunu yapmaya devam edeceğim.

Birazdan kalp atışı metodunu deneyeceğim, ve tekrardan diğer sayfada buluşuruz)

Shifting ile hogwarts'a gidiyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin