||Întrebări Fără Răspunsuri~||Partea a 2-a||
||Aylin P.O.V||
Simtindu-I atingerea, imi puteam da seama ca o sa fiu in singuranta, langa el puteam sa stau linistita, stiind ca nu ma va rani. Ma ajuta sa merg, tinandu-mi mana in a lui ma ghida spre iesire, dandu-mi seama ca pasi lui se oprisera m-am oprit si eu, am auzit un scartait si un oftat. Acesta s-a intors spre mine luandu-ma in brate, a coborat scarile iar la final m-a asezat cu picioarele pe pamant. Simtind adierea vantului, era un aer rece, eram imbracata doar cu o rochie alba pana la genunchi. I-am simtit atingerea, mana lui cuprinzandu-mi umarul rece…
“Aylin, trebuie sa iti dau niste haine mai groase, haide inapoi in casa, sa te poti imbraca cu ele..”Mi-a spus acesta luandu-ma din nou in brate..
“Bine…”Am spus obraji schimbandu-se din alb in rosu.
~~~
||Cateva minute mai tarziu||
Dupa ce m-am imbracat cu hainele de la Shikamaru, am parasit casa indreptandu-ne spre un alt loc..De cat timp mergeam Shikamaru nu mi-a dat drumul la mana, acesta ma tine strans aproape de el. Am ezitat prima data sa il intreb, mi-am dat seama ca el se oprise atunci cand nu am mai auzit zapada fiind ztrobita sub picioarele lui.
“S-a intamplat ceva Shikamaru?”Am intrebat putin speriata..
“Nu! Dar sa ma gandesc unde te pot lasa pentru cat timp voi lipsi..”
“Cum adica pentru cat timp vei lipsi, ce vrei sa insinuezi?”
“Adica voi fi plecat, nu pot sa stau prea mult prin jurul tau, am o misiune care trebuie sa o duc pana la capat..”
“Pai si atunci inseamna ca aici ne despartim?”
“Hmh..”Acesta nu a mai spus nici macar un cuvant, doar visculul se mai putea auzi. Mi-am aplecat privirea spre pamantul acoperit de zapada.
||Shikamaru P.O.V||
Mi-am ridicat mana indreptand-o spre fata ei, cuprizandu-I barbia i-am ridicat fata privindu-I chipul care din alb se preschimbase in rosu. Ochii care ii erau acoperiti de bandaj erau precum un mister.
“Aylin…Daca te i-au cu mine, viata ta ar putea sa fie in pericol, si nu as dori sa ti-se intample ceva. “
“Stiu, dar nu pot avea in credere in altcineva.”
“Stiu ca ai trait cu teama, stiu ca iti este greu sa nu vezi..”
“M-am invatat cu acest lucru, dar nu toti sunt precum tine, cu inima curata, toti pe care i-am intalnit de alungul anilor au vrut doar sa isi bata joc, crezand ca daca nu pot vedea o sa poata face ce vor ei. Dar m-am antrenat, acum folosesc decat “Taijutsu”, nu pot folosi alte tehnici. Nu sunt chiar un ninja care provine dintr-un renumit clan.”
“Deci esti precum Rock Lee, voi doi folositi aceasi tehnica.”
“Rock Lee?”A suras la auzul numelui.
“Da! Este unul dintre prieteni mei.”
“Shikamaru!”
“Da?”M-am uitat confuz.
“As dori sa te insotesc in aceasta misiune..stiu ca tu spui ca este prea periculos, dar nu pot avea in nimeni altcineva incredere. Tu esti singura persoana pe care o cred cu adevarat.”
Am privit-o minute in sir, nu puteam sa mai scot nici un cuvant, gura mea era inchisa. Stateam in mijlocul paduri in zapada amandoi, o priveam, o examinam. De cand Asuma a murit nu am mai vrut sa vorbesc despre nimic cu nimeni, dar de cand am intalnit-o lumea parca a luat-o de la inceput. Dar este dureros sa te gandesti la o persoana pe care ai pierdut-o, din cauza aceasta nu o voi scapa din ochii, o voi proteja cu viata mea. Din cauza ca nu am reusit sa il salvez pe Asuma, acum am o alta seansa pentru a putea sa salvez o alta viata.
“Aylin!”I-am strigat numele..aceasta m-a privit curioasa.
“Da?”
“Trebuie sa ajungem in “Satul Focului” de acolo trebuie sa i-au ceva, iar dupa acea ne intoarcem. O sa stai numai langa mine..okay?”
“Am inteles Shikamaru. Nu te voi dezamagi.”
“Stiu!”Am spus cuprinzandu-I mana in a mea.
“Shikamaru!”
“Ce sa intamplat?”
“Daca o sa se intample sa mor, promiti nu la-si niciodata ca coprul meu sa fie gasit..”
“Hmmh…”Am spus, nu eram sigur ce sa ii raspund, nu stiu exact la ce se refera..