𝟎𝟎𝟏. 𝐛𝐨𝐥𝐝

21 3 0
                                    

𝘯𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳𝘴 𝘩𝘺𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘶𝘱 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯, 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵𝘩 𝘨𝘳𝘢𝘥𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘵𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳𝘴 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘦𝘭𝘥, 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘵𝘦𝘢𝘮 𝘰𝘯. 

"𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺?" 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘢𝘤𝘩 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥, 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.

𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘢𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘵𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘢𝘮 𝘸𝘢𝘴, 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘶𝘱, 𝘩𝘢𝘪𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦.

•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉•҉



"𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘪𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘧𝘢𝘴𝘵?", 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘢𝘤𝘩 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧𝘧 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘶𝘴 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦𝘳. "𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘵𝘶𝘧𝘧𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘢𝘨𝘦𝘭𝘴, 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘫𝘰𝘣 𝘥𝘶𝘥𝘦!" 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮.

𝘵𝘰𝘯𝘪𝘪 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘱𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘱𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘰𝘭𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘢𝘭𝘧𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘮𝘦. 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘳 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘢𝘪𝘯, 𝘢𝘭𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘰𝘯𝘪𝘪 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘶𝘮𝘣𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘮. 𝘵𝘰𝘯𝘪𝘪 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘩𝘪𝘵, 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘢𝘪𝘯, 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘪𝘣𝘪𝘭𝘪𝘵𝘺. 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘮𝘢𝘳𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘻𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧 𝘢 𝘭𝘰𝘵. 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘮 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘦𝘴𝘤𝘳𝘪𝘣𝘦 𝘪𝘵 𝘢𝘴 "𝘭𝘢 𝘭𝘢 𝘭𝘢𝘯𝘥", 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘴𝘱𝘢𝘯. 

𝐛𝐨𝐥𝐝 .Where stories live. Discover now