Dört: Dinazor Savaşı

136 13 38
                                    

Bugün de bol taşşaklı ve osuruklu bir gündü dün Rie kurufasülye yapmıştı bu yüzden Mill bol bol osurmuş üstüne üyeler osuruk boşuna gitmesin diye Mill'in osuruğuyla tüp doldurmuştu. 

Gün böyle giderken bir isyan feryadı(?) duyuldu; "AĞĞĞĞH YETER AMINA KOYIYIM EVDE OTURA OTURA GOTUM GOBEGIM BIR OLDU. KARI DA YOK BURDA AQ"

Bu  maknae Nine'ın isyanıydı herkes şok olmuştu çünkü Nine masum ve daha seksten bile haberi olmayan bir veletti.

Junji: ee gacılar madem sıkıldık dinazor oyunu oynayak.

Herkes bu fikri mantıklı buldu ve  oyunu oynamaya başladılar.
Herkes ikişerli grup oldu ve karşı karşıya geçti. Yoojung sikiyle araya engel koydu çünkü hakemdi. Yoojung'un sikinin kalkmasiyla oyun başladı.

*Bilgilendirme*
Anlamayanlar için üyeler böyle duruyorlar

| | |
------------ )
| | |

*Bilgilendirme bitti*

Herkes dinazor gibi davraniyordu ve birbirlerini yere atmaya çalışıyordu ama ayakta sikişiyorlardı (nasıl oluyor diye sorgulamayin aq).

Yoojung'un haşmetlisi bu görüntüyle daha da kalkmış ve morarmaya başlamıştı üyeler beşer el vermelerine rağmen bir türlü boşalamadı.























































ÇÜNKÜ!?!?!?!!!


































YOOJUNG'UN TASAGI YOKTU!?!?!?!





Bunu fark eden üyeler gidip Kyubin zaten sikişmiyo diyip onun taşaklarını koparıp Yoojung'a taktılar. Sonra tüm yurt spermle doldu ve spremi boşaltmak için 8756342413664 gün boyunca kova kova spermi çöpe döktüler.

ANHEPİ ENDDDD



Boxer|《OnlyOneOf》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin