#5 - עוד אימהקטובר

258 18 29
                                    

אוקיי...

*התנשפות*

וואו. תשכחו ממה שאמרתי בהתחלה על זה שאני לא מקצועית. אני לגמרי מרגישה כמו ליאונרדו דה-וינצ'י עכשיו. (אולי אני קצת מגזימה)

ציירתי ציור מהמם לאימהקטובר בנושא חיצים.

לפני שאני אשים כאן את הציור, חשוב לי להזהיר אתכם: דבר ראשון, זה ציור של אימהקטובר. הוא אימה כאילו. ציירתי כאן דם וכאלה דברים, ולמרות שזה חלק ממש קטן מהציור - אם אתם רגישים לתכנים כאלה, אני ממליצה לכם לעשות אחורה פנה.

דבר שני: הציור הזה הוא לא ציור ממוצע של ללה הצנועה והחסודה כי הוא לא צנוע וחסוד.

עכשיו אתם בטח מתחלקים לשני חלקים - הראשון, הנפוץ יותר בטח, אומר: "מה? אבל ללה, זה סך הכל גב! מצוייר!" אז אני אענה לכם. כמו שאמרתי, זה קצת יותר מציאותי משאני עושה בדרך כלל. לא מאוד, אבל זה ריאליסטי ואני לא רוצה לפגוע בתמימות של ילדים תמימים.

סליחה שחפרתי לכם כל כך, והנה הציור שלי סוף סוף:















הא! עבדתי עליכם. אני קודם כל הולכת להסביר לכם איך עשיתי את זה.

אז חיפשתי תמונה שתעזור לי עם הפרופורציות, אור, וצל. מצאתי אחת, הסתכלתי בה, ואז העתקתי ממנה קווים בסיסיים, ונעזרתי בה בהמשך כדי לדעת איפה להצליל ואיך.

העניין הוא שמצאתי שתי מברשות מושלמות - לא, שלוש - בעזרת הראשונה עשיתי שיער שיצא ממש יפה, ובעזרת שתיים עשיתי הצללות מהממות. 

והנה התוצאה המדהימה לפניכם:

עכשיו אתם כנראה תגידו שזה לא כזה מציאותי והרבה פחות יפה משחשבתם שזה יהיה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עכשיו אתם כנראה תגידו שזה לא כזה מציאותי והרבה פחות יפה משחשבתם שזה יהיה. אז... סליחה וכל זה.

אז לדעתי הציור יצא מהמם ואני אוהבת בו הכל חוץ מה...

חיצים והדם. כן.

הדם יצא ממש מוזר, אולי אפילו בהיר מדי.

החיצים פשוט חסרי פרספקטיבה ועומק, והם נראים דו מימדיים לחלוטין.

בכל אופן, אני ממש אשמח אם תכתבו לי ביקורת על הציור המושקע, אני תמיד אוהבת טובות אבל גם רעות לא יזיקו אלא יעזרו :)

נתראה~

ספר הציוריםWhere stories live. Discover now