ეპიზოდი 4

69 6 0
                                    



ჯონგუკი:რა ჯანდაბას აკეთებ?

წარბები მაღლა აწია და მის ბიძაშვილს შეხედა რომელიც ყვავილებს მიწაში რგავდა.

ჯიმიმი:ყვავილს ვრგავ.
ჯონგუკი:ეგ კი მივხვდი მაგარამ რატომ თეთრი ვარდი რომელიც თაიგულიდან აღებულს გავს?
ჯიმინი:იმიტომ რომ არ მინდა დაჭკნეს.

წამოდგა და გაიღიმა.

ჯიმინი:ქალბატონო.ყურადღებით იყავით ამ ვარდთან და კარგად მოუარეთ.
ჯონგუკი:რამე მოხდა?
ჯიმინი:კიი...ისეთ ვიღაცას შევხვდი ვინც ჩემთვის განსაკუთრებული პოროვნებაა.

თქვა და სახლისკენ წავიდა.
ჯონგუკმა თვალები აატრიალა და მას გაყვა.

ჯონგუკი:არ მითხრა რომ ვინმე შეგიყვარდა!!
ჯიმინი:ეგეთს ვგავარ?
ჯონგუკი:არა მაგრამ...ყვავილები?

ჯონგუკი ბართან მივიდა და ვისკი ჩამოისხა.

ჯიმინი:შენ კი ამ ბოლო დროს ბევრს სვამ,რამე მოხდა?
ჯონგუკი:კიი...დღეს.
ჯიმინი:ჩაშლილი ხელის თხოვნა?
ჯონგუკი:ვიღაც ვნახე ზუსტად იმავე კაბით,რომელიც ხელის თხოვნაზე ეცვა მას.ჩემზე იმოქმედა და იმ გოგოს რაღაც ვუთხარი ასე ვთქვათ არასასიამოვნო.

ჯიმინმა თავი გააქნია.

ჯიმინი:რამდენიხანი?...კიდევ რამდენიხანი უნდა იტანჯო თავი ამ ყველაფრით?ამის გამო ყველას გაურბიხარ!!შეწყვიტე მასზე ფიქრი,ის უბრალოდ გიყენებდა შენ!!!
ჯონგუკი:შენ არაფერი გესმის!ამიტომ შეწყვიტე ისე მოქცევა თითქოს ყველაფერი კარგად იცი!!
არასდროს არ შეგყვარებია არავინ!სწორედ ამიტომ ვერ მიხვდები თუ რას ვგრძნობ.სიყვარული ყველაზე საშინელიი რამა!იმედია იპოვი ვინმეს ვინც გაგრძნობინებს ამ ტკივილს.!
ჯიმინი:მე კი ვიმედოვნებ რომ იპოვი ისეთ ვინმეს ვინც იმ ძუკნას დაგავიწყებს და გაჩვენებს თუ რა არის ნამდვილი სიყვარული!!

ორივენი ერთმანეთს თვალებში უყურებდნენ. 

ბაბუა:გეყოფათ!!!!!

პატარა რამ რასაც სიყვარული ქვიაWhere stories live. Discover now