საპირფარეშოში შევვარდი,თან მძიმე ჩანთა მიჭირავს, ამოვიღე კაბა რომლის ჩაცმასაც ვაპირებ.როდესაც ჩავიცვი სარკეში ჩავიხედე შემდეგ კი გადავწყვიტე მაკიჟი მომეშორებინა რომელიც დილით გავიკეთე და ახალის გაკეთებას შევუდექი.
საათს დავხედე მაშინვე ჩანთა ავიღე და გარეთ გავვარდი.უკვე თხუთმეტი წუთით დავაგვიანე.მია:ღმერთო,ახლა ისევ ნერვებ მოშლილი დამხვდება.
უცებ შევამჩნიე რომ თითზე ბეჭედი არ მიკეთია.მია:ჯანდაბა.
ჩანთა სულ ამოვყარე და ძლივს ვიპოვე ბეჭედი მაშინვე გავიკეთე,აუცილებლად უნდა მეკეთოს მითუმეტეს როდესაც ასეთ ხალხმრავალ წვეულებას ვმართავთ.
როდესაც დანიშნულების ადგილას მივედი მაშინვე ლიფტში შევვარდი.
არც შემიმჩნევია რომ ლიფტში მარტო არ ვიყავი.???:არ მჯერა რომ ვერონიკას მოსწონხარ.
როდესაც ეს ტკბილი ხმა გავიგონე ტანში ჟრუანტელმა დამიარა.
მინდოდა რომ მივტრიალებულიყავი რადგან მენახა თუ ვინ ფლობდა ამ ხმას.???:ასეთი რატომ მიყურებ,მარტო შენ კი არ ხარ მიმზიდველი.
???: კაი ხო.მე დავლევ და მერე უბრალოდ ჩემს ოთახში ავალ.
???:ოოუუ ეს რაღაც ჯიმინს არ გავს.როდესაც ეს სახელი გავიგონე ერთ ადგილას გავშეშდი,ლიფტის კარიც გაიღო.
ჯიმინი?ნუთუ ეს მართლა პარკ ჯიმინია?
მაშინვე გავვარდი ლიფტიდან,კარი კი ისე სწრაფად დაიხურა რომ მისი სახის დანახვაც ვერ მოვასწარი.არა ის არ იქნება.
10 წელი გავიდა რაც ბოლოს ვნახე.
გავიღიმე და გზა გავაგრძელე,ვცდილობ დავივიწყო ჩემი ბავშვობის სიყვარული.
ის არა მარტო ჩემი პირველი სიყვარული იყო არამედ ადამიანი რომელმაც შემცვალა.ის რომ არა არ ვიქნებიდი ის მია ვინც ახლა ვარ.
მხოლოდ მისი ყურადღების გამო შევიცვალე.
წვეულების კარები შევაღე და ჩემი ქმრისკენ წავედი,მანაც დამინახა და ჩემსკენ წამოვიდა.სმიტი:უკაცრავად ცოტახანი დაგტოვებთ.
მია:ბოდიში,დამაგვიანდა.
სმიტი:იღბლიანი დღე გვაქვს,დირექტორი ჯერ არ მოსულა.
მია:ვიცი რომ ეს დღე შენთვის მნიშვნელოვანია,მაგრამ მეც მაქვს სამსახური.
სმიტი თვალეფში მიყურებდა.
YOU ARE READING
პატარა რამ რასაც სიყვარული ქვია
Fiksi Penggemarფიქცია არის გოგონაზე რომელიც აღმოაჩენს რომ დაავადება სჭირ და აპირებს რომ დარჩენილი სიცოცხლე მოგზაურობაში გაატაროს,სწორედ ამ მოგზაირობის დროს გაიცნობს ის ჯონგუკს. ❤️❤️💜💜