Hermione hemen yerine oturdu notlarının düşmesini istemiyordu. Ve bunun için slytherin'li biri ile ders çalışacaktı. Yazıktı ona,
McGonagıl diğer isimleri sayar ve çekinerek "bay potter ve bay malfoy" der.
Draco ve harry: NEEEĞ
McGonagıl: üzgünüm çocuklar böyle eşleştirilmeyi uygun görmuş profesör dumbıldore. İkiside birbirlerine nefrerle kinle ve garip bir şekilde bakışır.Bu sırada ikişer ikişer herkez gelir ve genelde kendi akrabalarının bir bebeklerini alırlar fakat hermione ve blaise e çok yazıktır çünkü blaise in ailesinde ikiz kuzenleri olduğu için onlara ikizlerden biri olan emma gelmiştir fakat sıkıntı şudur ikizler birbirlerinden ayrılmak istemiyodur. Ve blaisen ailesinde başka bebek yoktur varsada çoooookkk uzaktan bir akrabasıdır ayrıca hermione de muggle kökenlidir ve ailesine kendi kızları olduğunu unutturmuştur bu yüzden iki kıza da bakmak zorundadırlar. Sonrasında ise harry ve draco istemeye istemeye profesörün önüne geldiler. İkisininde birşey istiyecekmiş gibi bir durumu vardır. Kimse ikiisininde "o bebek teddy olabilirmi?" Demesini beklemiyordu...
Dım dım dım dıığğmm
Evet en müq kısıma geldik işte evet piçlik taym yapıp en güzrl ve heycanlı yerinda kestim hehehehehe neyse uzun zamandır yeni bölüm gelmiyor çünki LGS var aq umarım beni anlarsınızYine sizin için bir gif(ler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drarry <short story>
FanfictionHarry ve draco bebek bakıcılığı yaparlarsa. ve o bebek teddyse aynı zamanda bunu neredeyse tüm sınıfın önünde yaparlarsa./BÜYÜK KOMEDİ\