"Ben gideceğim." diyerek milyonuncu kez ayaklandı Nayeon ve milyonuncu kez Jongdae ve Momo tarafından kollarından tutularak geri oturtuldu.
"Gerçekten gitmek istiyorum bakın eğer o gelirse kalp krizi geçirir ölür giderim aşık olduğu kişiyi görünce geberen tek insan olarak tarihe geçerim."
Nayeon'un heyecanlı heyecanlı söylediği bu uzun cümlesine çok eğlenen arkadaşlarından Jongin, kahkahalarının arasında Baekhyun'u işaret etti. "Bu gidişle aşık olduğunu görünce geberen tek insan sen olmayacaksın."
Gözlerin kendi üzerine döndüğünü gören Baekhyun tuhaf tuhaf arkadaşlarına bakarken bir anda kendi kendine gülümseyerek uzaklara daldı. "Chaeyoung çok güzel değil mi ama?"
"Yoo değil." diyerek Baekhyun'un Chaeyoung hayallerini bir anda yıkmak için dalgasına konuşan Momo ile Baekhyun, önündeki su şişesini ona fırlatıp bağırdı. "Sen ne anlarsın be aşktan kalpsiz!"
"Aşktan anlayan sensin ama sevgilisi olan benim."
Baekhyun, Momo'ya "sevgili yaptın da başın göğe mi erdi Momoç!" şeklinde karşılık vermek üzereyken Jongin, "bir eşit ağırlıkçı olarak araya girmek istiyorum." diyerek araya girdi.
"Bir dakika ben de araya gireceğim." diyerek Jongin'i susturan Junmyeon ile Jongin onu takmadan konuşacaktı ki Jongdae bağırdı. "Jongin sus!"
Konuşmak üzere ağzı aralanmış olan Jongin, ağa(!) Jongdae'nin emriyle(!) susmak zorunda kalmıştı. Mina hemen Junmyeon'a döndü. "Söyle Junmyeon."
"Her seferinde eşit ağırlıkçı olduğunu neden belirtiyorsun? Anladık artık anladık!" diyip bir küfür salladı Junmyeon. Normalde, diğerlerine oranla daha az küfür ederdi. Bu, herkesi şaşırtmıştı.
"Sana ne kardeşim keyfim ve kahyası öyle istiyor." Jongin daha çok çıkışacaktı ama Mina konuşunca tekrar susmak zorunda kaldı. "Mümkünse istemesin Jongin."
"İstemeyecekmiş Jongin" diyerek burada olduğunu belli etti Yixing. Sana ile birlikte gelmişlerdi.
Jongin gözlerini devirip kollarını bağlarken sandalyesinde geriye yaslandı. "Konuşmuyorum anasını satayım küstüm hepinize."
"Bana söyle minik böcüküm." Jihyo'nun
Jongin'in yanağından makas alarak konuşmasıyla hevesle yerinde doğrulan Jongin, "Gerçekte daha da saçma duyuluyormuş bu laf." diyerek oturan Jeongyeon ile yine konuşamadı."Katılıyorum Jeongyeon." diyerek gruba doğru yaklaşan Minseok ile Jongdae, sesler çıkararak ayağa kalktı ve elleriyle garip garip hareketler yaparak selamlaştılar.
Selamlaşmaları bittiğinde masayı tarayan Minseok, Nayeon'u işaret ederek bir kahkaha attı. "Aramızda bir meslek liseli var sanki."
Diğerleri gülerken Nayeon ona ters bir bakış atmakla yetindi. Aşırı heyecanlıydı.
Sana'dan vazgeçtiğini söyleyen ama yalan söylemiş olan Minseok, Jongdae'nin kendisi için yanında ayırmış olduğu yeri boşvererek Sana'nın yanına oturdu. Jongdae Minseok'un arkasından bakıp kalmıştı. Momo alayla Jongdae'ye baktı ve eliyle yanına gelmesini işaret etti. Jongdae ise aklında bir piçlik olduğunu belli eden yüzle Momo'ya beklemesini söyledi. Momo'nun merak damarları hareketlenmişti.
"Ben geldiim~~" şeklindeki enerjik ses ve sahibi Chaeyoung masaya iyice yaklaştığında Baekhyun bir anda ayağa kalktı ve oturduğu sandalyeyi devirdi. Bu, herkesin kahkaha atmasına sebep olurken Baekhyun'un eli ayağı dolanmıştı.
"Hoş-hoşgeldin Chaeyoung." diyebildi zorla. Kendi oturduğu sandalyeyi düzelttikten yanındaki sandalyeyi çekti. "Ge-gel böyle o-otur Chaeyoung." Baekhyun'un heyecanlı hareketleri herkesi aşırı eğlendiriyordu. Chaeyoung, Baekhyun'a kocaman gülümseyerek teşekkür etti ve oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trauma | Twice × Exo
FanficJongdae'nin aweeleri Jongdae Ananı sikeyim Junmyeon!!! Jihyo Ne çığırıyorsun yine? Jongdae Junmyeon kız bulmuş... "Yapışık sekiziz" olarak dolaşan Jongdae'nin aweeleri grubununa Junmyeon'un kız bulmasından sonra kimler kimler eklenecek? İçeri girin...