Átöltöztem, meg letusoltam, aztán a bátyámmal hazamentünk. Viszont csak annyira hogy a csomagjaimat felvegyük, és már mentünk is a sulihoz, ahol már állt 2 busz, egy hangosabb és egy halkabb társaság.
Gondolhatjátok melyikek voltak azok az emberek akik ott voltak a versenyemen. Persze hogy a hangosabb.
Hirtelen elém jött egy ilyen 40-es éveit járó férfi.
-Szia Haller Endre vagyok az osztályfőnököd. Te pedig biztosan Reni vagy.- itt bólogattam- A hangosabb társaság az osztályod. Ja és gratulálok a győzedelmedért.
-Köszönöm.- mondtam majd odamentem a hangosabb társasághoz.
-KÖSZÖNTÜNK A 9.B-BE!!-kiabáltak rám a többiek.
Amugy a ruhám az így nézett ki:Volt ott 2 rocker, 2 olyan ember akik csak a telefonjukat nyomkodták, 2 csendes, 2 lány, 1 izmosabb, 1 barna hajú és 1 sötét barna szinte fekete hajú srác. És most vettem észre hogy a 2 rocker nagyon néz és elkezdtek felém közeledni. Én meg automatikuson hátráltam.
-Nem kell félni babám.- mondta az egyik.
-De nem ám.-mindta a másik is perverz vigyorral az arcukon.
-Fogócskázunk?-kérdeztem és elkezdtek felém szaladni. Csak egy bökkenő volt. Én gyorsabb voltam náluk. Megfogtam a barna hajú srácit és odaszóltam a két rockernek:
-Csűr!-és kifújtam magam.
-Az mi?-kérdezte a barna hajú.
-Az egy olyan hely, vagy tárgy a fogócskában amibe ha bemész, vagy amikor megfogod akkor nem kaphatnak el.-mondtam zihálva.
-Izéh, teh ilyehn fhutóh is vagyh?-mondta nagyon kapkodva a levegőt az egyik.
-Is
-Mi az hogy is?-kérdezte a szinte fekete halyú. A szemei valami gyönyörűek voltak. Teljesen elvesztem benne, de hamar észbe kaptam mert furán jött volna ki.
-Ugye versenyszerűen táncolok kiskorom óta, futok, meg szertornázok és azt is versenyszerűen.
-Gyerekek felszállás!-mondta Haller.
Mindenki bepakolta a csomagját.
Amúgy a bőröndöm meg az utazótáskám így nézett ki.
Bőröndöm:
Utazótáskám:Én hátra ültem a barna meg fekete hajú közé.
-Ricsi-mondta Ricsi. [ezt jol meg magyaraztam xd]
-Cortez-mondta Cortez.
-Spanyol vagy?-kérdeztem.
-Nem. Csak a Spanyol haverjaim ezen a neven becéztek és rajtam maradt.
-Jaa vágom már.
Bedugtam a fülesem, kapcsoltam egy zenét és bealudtam...Sziasztooook!
Elhoztam az újjab részt.
Remélem ez is tetszik, vagy tetszett.
Tudom, tudom nem a leghosszabb de eddig csak ennyire telik tőlem.
Nem mondom hogy minden nap fogok írni de igyekszek.
Kérlek titeket hogy jelezzetek vissza hogy eddig milyen, hogy tetszett stb...
Sok puszi nektek!
YOU ARE READING
SZJG másképp
RomanceA szereplők teljes változásban részesültek... Bocsi a helyesírási hibákért...