Arra keltem hogy valaki fényképez, és hogy valakinek a vállán fekszek.
-Most azonnal töröld ki.-mondtam még csukott szemmel, és álmosan.
-Honnan tudtad hogy fényképezek?-ekkor kinyitottam a szemem és láttam az egyik kockát.
-Hallottam.
-Szóval még nyomozó is mi?-kérdezte Cortez.
-Bezony, bezony.És hívott a bátyám.
*telefon beszélgetés*
(R:Reni, K:Kristóf)
R: Igen?
K: Ugye nen felejtetted el hogy holnap szertorna versenyed van?
R: Te pedig ugye nem felejtetted el hogy én úgy meg nem megyek semmilyen versenyre hogy te nem vagy ott?
K: Bocsi hugi de én oda most nem tudok menni!
R: Hát akkor bocsi bátyuskám de én se tudok menni. Tudod gólyatábor! Meg amúgy ruhám sincs!
K: Ahhj jó megyek de csak azért mert szeretném ha ezt is megnyernéd!
R: De most ne hívd a többieket mert akkor már kétszeres leégésem lesz!
K: Jó jó. Na de én megyek. Szia hugi!
R: Szia bátyó!
*telefon beszélgetés*Ezután hallottam hogy Hallernek megcsörren a telója.
-Szia Kristófkám. Persze, persze. Rendben akkor holnap találkozunk. Szia Kristóf.-beszélt Haller.
-Nos gyerekek!-állt fel Haller és beszélt hozzánk-Megvan a holnapi programunk!-jelentette ki és a többiek izgatottan, kíváncsian várták hogy ki lesz az.
-Azért ennyire ne legyetek izgatottak!-vágtam közbe Haller mondandójába.
-A holnapi programunk pedig nem más mint.................. elmegyünk Reni mégegy versenyére!
Itt mindenki kérdőn nézett rám. Elővettem a telefonon és irtam Kristódnak.Reni
Ezt most muszály volt??😒Kristóf
Nemhogy dicsekednél vele hogy jó vagy valamiben.... inkább engem cseszel le!?Reni
Igen téged cseszlek le mert ennek az egésznek kurvára nem így kellett volna lennie. Nem akartam hogy itt se legyenek barátaim mert a versenyek meg az edzések miatt "ELFOGLALT" vagyok!!!Kiléptem a beszélgetésből. Feláltam a fiúk mellől és előrementem egy olyan üléshez ahol nem ült senki. Az egyik felén én ültem a másik felén a lábam foglalt helyet.
Újra kapcsoltam zenét és éreztem hogy forró könnycseppek égetik az arcom.
Senki nem jött oda. Megértem. Mindenki csendben volt.
Pár órával késöbb...
-Gyerekek, leszállás!-mondta Haller.
Mindenki egyből felállt, és tolakodtak kifelé.
-Gyere te is Reni.- mondta nekem Haller.
-Nincs kedvem.-mondtam flegmán.
-Légyszives.Felkeltem és kimentem. Kivettem a bőröndöm. El is felejtettem mondani hogy Horvátországba megyünk. Repülővel. És majd ott lesz a versenyem is. És megérkezett drága bátyám is...
Ő is ezzel fog jönni. Rohadt jó.Leadtuk a bőröndöket és szálltunk fek a gépre. Mindenki elfoglalta a helyét és pár perc elteltével már szálltunk is fel.
Szintén pár órával késöbb...
A gép leszállt. Egy újabb busz jött értünk, és mentünk a szállásra.
A szállásunk ilyen volt:
ESTÁS LEYENDO
SZJG másképp
RomanceA szereplők teljes változásban részesültek... Bocsi a helyesírási hibákért...