- Unicode -
" ဟေး.....ဒေစီ။ ပုဇွန်လေး တွေ လတ်တယ်နော်။ "
" မနေ့က ဝယ်ထားသေးတယ်လေ။ ဒီနေ့ သီတင်း ကျွတ် အဖိတ်နေ့ အတွက် အလှမီး သီး နဲ့ ဖယောင်းတိုင် တွေ ပဲ လာဝယ်တာ သူငယ်ချင်းရေ ။ "
" အေး အေး ... သူငယ်ချင်း ။ "
"အမ ဒီနေ့ ပုဇွန် လေးတွေ လတ်တယ်နော်။ "
" ဘယ် ဈေး လည်း .... "
ဒီနေ့ ဆုပိုင် က အန်တီ စီ နဲ့ ဈေး လိုက်လာတာ ြဖစ်သည်။ အဖိတ်နေ့ မှာ ြခံထဲတွင် LED မီးသီး များ ြဖင့် အလှ ဆင်ဖို့ အတွက် ဝယ်တာတွေ ကူသယ် ပေးရန် ပင် ။
==============
Electronic ဆိုင်တွင် ပစ္စည်း ရွေးနေတုန်း ကောင်မလေး နှစ်ယောက် ဝင်လာ ြပီး ....
" အစ်ကို... ဒီလို မီးသီး မျိုး တစ်ချက်လောက် ြပ ြကည့် ပါလား။ "
" ဟုတ်ကဲ့ ... ခန စောင့် ပေးနော်။ "
" ဟဲ့... နင်မ နှစ်က လာလည်တုန်း တွေ့ ခဲ့တဲ့ သချင်္ိုင်း ကန်တော့ ပွဲ လေ အခု ထပ် လုပ် ြကတော့ မယ် ။ လ ကုန် ြပီး နှစ်ရက် နေ့ လောက် ြဖစ်မယ် ထင်တယ် ။ ငါတို့ သွား ြကည့် ြကမလား ။ "
စိတ်လှုပ်းရှား ဟန် ေြပာလာတဲ့ ကောင်မလေး စကား ေြကာင့် နောက်တစ်ယောက်ကလည်း မျက်လုံးလေးတွေ လက်လာ ြပီး...။
" အေး... ြကက်သီး ထ စရာ ဆိုပေမယ့် သွား ြကည့် ချင်တယ် ။ သွား ြကည့် မယ်လေ ။ "
" ညီမ တို့ ရ ြပီ နော် ။ အစ်ကို စမ်း ြပ မယ်။ "
" ဒီဘက်က ြကီးမေ တို့ လိုချင်တာ ဒီလို မျိုးလား မသိဘူး ဗျ ။ "
သူတို့စကား ကို စိတ်ဝင်စားနေသော်လည်း ဈေးသည် ရဲ့ အမေး ေြကာင့် အာရုံ ေြပာင်းသွားတော့သည် ။
" &&&&&&&& "
=================
အိမ် အ ြပန် လမ်း တွင် ကောင်မလေး တွေ ေြပာသွား တဲ့ သချင်္ိုင်း ကန်တော့ ပွဲ အေြကာင်း သိချင် တာမို့ အန်တီ စီ ကို မေး ြကည့်တော့ ....
" ဪ.... ဘိုးဘွား ကန်တော့ ပွဲ ကိုေြပာ တာလား။ ဒါက ခရစ်ယာန် ဘာသာဝင် သားသမီး ေြမး ြမစ်တွေက သေဆုံး သွား ြကတဲ့ မိဘ ဘိုးဘွား တွေကို ပန်းတွေ ၊ ဖယောင်းတိုင်တွေ ထွန်း ြပီး ဂါဝရ ြပု ြက တာလေ ။ တစ်နှစ် မှာ တစ်ခါ လူ စု ြပီး ဆုတောင်းစာ တွေ ရွတ် ြက တာပေါ့ ။ "
YOU ARE READING
Yes, boss...!
Romance" ဆုပိုင္ " " Yes, boss! " " ငါ က မင္းရဲ႕ ဘာလဲ ? " " ထာဝရ အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ boss ေလး " #owncreation #bl