1.1 "Ondan ayrılmak istiyorum"

876 75 18
                                    

Deli gibi uykum vardı, gözlerim her an kapanabilir ve ben kendimi uykuya bırakabilirmişim gibiydi her an. Bende hemen "Çok uykum var ben uyuyorum" diyip gözlerimi kapatmıştım. Uykunun rahat kollarına kendimi kaptırmadan bir kaç kelime duymuştum, konuşuyorlardı. "Kim kalcak?" "Ben kalamam" "Bence-"
Sonrası yoktu.

Uyandığımda herkes gitmişti, cidden beni bırakmışlardı mı yani? Aman ben neden bu kadar takılmıştım ki. Susadığım için mutfağa gidip bir bardak su içmiştim.

Arkamı döndüğümde cidden Jimin'i görmeyi planlamıyordum, ağzımdaki sular otomatikman dökülmüştü. Aaa olmaz Taehyung bide anasını sik, her şeyi bok ettin ya birazda anasını sik tam olsun öyle değil mi? Demiştim içimden kendi kendime başımı vurarken.

"Tae iyi misin?"

"I-iyiyim iyiyim"

"Emin misin?" demişti yanıma gelerek.

"Gerçekte iyiyim, sadece seni birden görünce korktum yani o yüzden" Yalan uydurma konusunda benden hızlısı olamaz amk. Diye düşünmeden edemedim.

"Peki anladım, hadi gel sen yat"

Koltuğa yattım.

"Annemler nerde biliyor musun cimmy?"

"Bilmiyorum Taetae ama birazdan belki gelirler"

"Haklısın"

Birden bire bir sessizlik oluşmuştu. Fakat bu sessizlik kısa sürede MÜKEMMEL bir haber ile son buldu. Jimin Ji Min'den ayrılmak istediğini bana söyledi.

"NE?!" diye bağırmıştım bir an, sesim biraz fazla mutlu çıkmıştı. Kendime lanet ederek hemen üzülmüş gibi bir yüz ifadesi takındım.

"Duydun işte ayrılmak istiyorum, bide sen neden bu kadar mutlu oldun bir anda aq?"

"Gerçeği söyliycem Jimin, cidden ben o kısa gıcık kapıyorum. Yani onu sevmiyorum işte"

"İlk zamanlarda böyle düşünmüyordum, ama bu aralar kesinlikle seninle aynı fikirdeyim tae"

"Nasıl yani?"

"Yanisi işte nasıl diyim, gün geçtikçe başka biri olmaya başladı"

"Haaa anladım, neden ayrılmıyorsun peki?"

"Üzülür diye endişeleniyorum"

"Ben söylerim istersen"

"Vallaha de"

"Vallaha"

"Ayy sağol be"

Jimin'in bu kelimesinden sonra gülmüştüm.
Ardından öylece sohbet edip gülmüştük. Gayet normal bir zaman geçirdik. Böyle hayal etmemiştim fakat biliyorsunuz maalesef hep böyle kalıcaz.

Ama şu an sadece yarın olsun istiyordum, sadece yarın olsun. Çünkü yarın mükemmel şeyler olacaktı,
Aklım sinsi pilanlarla doluydu, ama her ne yaparsam yapayım Jimin benim olmayacaktı. Bunu biliyordum. GİT DE AMK ANLAT ANLATTT demesi kolay tabi, nah anlatırım. Bu sır benimle mezara kadar gelecek dedim ve sözümün hala arkasındayım.

Bunca düşünce arasından beni çekip çıkaran şey şu an penisimde duran Jimin'in eliydi. Nasıl bu olduğu hakkında bir fikrim bile yoktu, bir Jimin'e bakıyordum bir eline. Jimin "Ne?" diye bir bakış atınca bakışlarımı tekrar eline attım. Anlayıp hemen elini çekmişti.

Kıpkırmızı olmuş ben ve Jimin süt dökmüş kediye dönmüştük, fakat uzun sürmedi birden kahkahalar ile gülmeye başlamıştık. Sırf Jimin'in kahkahasını duymak ve onu mutlu etmek için herşeyimi verebilirdim..




Sanki biraz saçma oldu bu bölüm odekodekodeld
Bilmiyorum beğendiniz mi fakat umarım beğenmişsinizdir <3

Oyy??🥺🤧

Ö𝐳𝐞𝐥 {Vmin} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin