2.0 "Sevgilinin gerçek yüzünü görebilsen keşke.."

699 53 13
                                    

Tostlarımız yedikten sonra televizyonun karşısına geçip oturmuş bir şey izliyorduk. O sırada zil çalmıştı. Jimin'e "Ben bakarım" dedikten sonra kapıyı açmıştım. Ve karşımda kayınvalidem ve kayınbabam duruyordu. Böyle söylediğim için kimlerin geldiğini anlamışsınızdır umarım.

"Aa taehyung sen burda mıydın?"

"Evet annec- öhöm yani evet"

"Seni gördüğüme sevindim Taehyung"

"Bende seni Ya Eun teyze"

Diyerek gülümsemiştim. Ardından çantalarını alıp içeri koymuştum, onlar ise içeri geçmişlerdi. Ve hatta Jimin ile konuşmaya bile başlamışlardı. Jimin'in mutlu olduğunu görebiliyordum, otomatik olarak bende mutlu olmuştum.

Onların yanına gidip oturmuştum. Gerçekten hem utanıyorum hem korkuyordum. Nedeni ya beni sevmezlerse? Yada ya yanlışlıkla onların hoşlanmadığı bir şey yaparsam? Nedensiz bir şekilde böyle hissediyordum, onları daha önceden görmem rağmen.

Jimin arada sırada bana bakıyordu fakat annesi ve babası ile muhabbetlerini kesmiyordu. Bende orda evlatlık gibi gibi duruyordum. Bir kaç dakika sonra telefonuma bir mesaj gelmişti fakat pek umursamadım çünkü muhabbet dönüyordu ve eğer telefonu alıp yazışırsam ayıp olurdu.

Fakat en sonunda Jimin'in anne ve babası odaya çıkmışlardı, yorgun oldukları her hallerinden belli oluyordu. Yine Jimin ile baş başa kalmıştık fakat evde değilde odada.

"Odama gidelim mi Taehyung?"

"Gidelim"

dedikten sonra odaya gelmiştik. Garip bir şekilde sessizlik vardı. Ve ben bundan rahatsız olmuştum ayrıca içimde bir his vardı sanki kısa zamanda kötü bir şeyler olacakmış gibi. Ne olur ne olmaz diye Jimin'e onu sevdiğimi söylemeye karar verdim.

"Jimin"

"Efendim?"

"Seni ne olurda olsun seviyorum hepte sevdim hepte seveceğim"

"Nerden çıktı bu şimdi?"

"İçimden geldi"

Dediğimde gülümseyip dudaklarımı öpmüştü. Ardından bende. Birkaç dakika sonra tuvalete gideceğini söyledi ve beni odada yalnız bıraktı. Ben ise öylece odaya bakıyordum. Birden aklıma bana gelen mesaj gelmişti, telefonumu alıp mesajlar bölümüne dalarak gelen mesajı okumuştum.

"Sevgilinin gerçek yüzünü görebilsen keşke.."

Yazıyordu..




AŞKLARIM SİZİ UZUN SÜRE BÖLÜMSÜZ BIRAKTIĞIM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM! Sınavlarım arttı çünkü hiç birisini yapmadım :( Uzun hikaye umarım beni anlıyorsunuzdur! Ve umarım bu bölümü beğenmişsinzdir! HAAAA unutmadan yazı şekline bir boklar oldu düzeltemiyorum bu bölümde böyle idare ediverin dkepfprpf, neyse Sizi çok seviyorum❤️

Ö𝐳𝐞𝐥 {Vmin} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin