Evde pembe pijamalarım,kendinden geçmiş topuzum, mutfaktan aldığım sıcak çikolatam, kulağımdan eksik etmediğim kulaklığım ve kedim PİNKO'yla dadıma görünmemek için merdivenlerden parmak uçlarıyla ve olabildiğince yavaş bir şekilde odama ilerleme çabalarındaydım.
Çok mutlu bir şekilde içeriye girdim. Bir kez daha dadıma görünmeden çıkmayı başarmıştım. Kendimi yüz üstü yatağıma bıraktım. Tam derin düşüncelere dalmışım ki birden nicki minaj:anaconda melodili telefonum çaldı. Şarkının verdiği nefretin yüzüme yansımasıyla yataktan kalktım. Özel numara'ydı. Acaba kimdi? Açtım:
-Efendim?
-Merhaba efendim, bizden 1000 TL'lik hediyelik çek kazandınız. Banka hesabınıza yatırmak için banka hesabınızın şifresini verir misiniz?
-Sen kimsin? Benim banka hesabım yok ki!!!
-Sen kimsin?
-Ya kardeşim! Dalga mı geçiyorsun! Asıl sen kimsin!
-Ben-
Cümlesini tamamlamadan telefonu kapattım. Direk banyoya koştum. Çünkü acilen duş almam gerekiyordu. Tam girecekken tekrar telefonum çaldı. Yine özel numara'ydı. Açtım:
-Ya siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz benden!?!?!
-Vaaay! Atarlı
-Ya sen kimsin! Oraya gelir seni gebertirim. - Gel gel iyi olur bizim içinde.
Arkadan gelen fısıltılar korkmama sebep oluyordu. "Abi kız dediğinden daha şey çıktı, biz bunu kaçırırsan baş edemeyiz." Cevap verdim:
-Ya siz kimsiniz peşimi bıraksanız!
Cevap vermelerini beklemeden telefonu korkuyla kapattım. Kendimi yatağın üstüne bırakarak;uyumaya çalıştım. Birden telefonum çaldı. Kim aradığını tahmin ettiğim için arayana bakmadan telefonu açtım:
-Ya siz kimsiniz yeter artık ya!!!!
-Yavrıııımmmm "gözden ırak olan, gönülden Irak olur" diye boşuna dememişler. İki üç günde nineni de unutuverdin gare.
-Yok babaanneciğim arkadaşımdan telefon bekliyodum yoksa Lidya'n Dünya'nın en tatlı babaannesini unutur mu? Babaanne benim şarjım bitiyo ben seni arıycam.
Telefonu kapatıp direk banyoya koşup duş aldım. Ohh bee!o kadar cook rahatladım ki anlatamam.Tam üstüme degistirecekken iceri biri daldı.Tabii ki de dadımdı.Bu kadar kaba başkası olamazdı:
-Uyuşuk Lidya.Cabuk giyin aşagı in.Lara mi ne?gelmis bi saattir bekliyor.Cabuk bak da gitsin artik!!!!
-o bahsettiğin kız benim can dostum anladın mı dadı?
-Benle terbiyeli ol Lidya!yoksa_
-Yoksa nolur!???!
-Aşağıda lanet olası arkadasin olmasaydi gorurdun sen!
Dedi ve hic yüzüne bile bakmadan odamdan çıktım ve kapıyı çarptım.Aşağı indiğimde karsımda Lara yı gördüm.Biraz lafladık işte,daha sonra dadımdan izin almadan arabanın anahtarlarını aldım.Arabayı kullanmayı bilmiyorum ki ben...
Ahh aman allahım!bi anlilık gaza geldim.Araba kullanmayı bilmiyorum ki ben,napcam şimdi?neyse yaa dadımdan gördüğüm kadarıyla yaparım biseyler kaza yparsamda kurtulmuş olurum şu pamuk prensesin üvey annesinden daha kötü olan dadımdan...Neyse iste Lara beni bu düşüncelerden kurtarmak icin beni ne kadar sarsdıysa artık kendime geldiğimde arabanın önünde garajın ortasında yere düştüm.Lara beni uyandırmak için yine sarstı.Allahım bu kızın hayatı beni sarsmakla geciyo yaa yeterrrr!
Her neyse zar zor uyanıp araba ya doğru yöneldim.Tam kapıyı açıcaktım ki karsımda arkadaşlarıyla esprileşen(bunu da ilk defa duydum.)siyah sacli uzun boylu yakışıklı bir cocuktu.Allah tan beni fark etmedi.Hemen kendime çeki düzen verip artist artist arabaya bindim.Güneş gözlüklerimi taktım müziği açtım.Tam yolu yarıladım ki aklıma Lara geldi.ohh olamaz Lara yı orda unuttuuuum.Geri geri acemice gelmeye calisirken Lara yi orda otururken buldum.O cocukla gozgoze geldik.Bu anı bozan yine Lara oldu.Arabanin kapisini oyle bi actıki kapi kirilcak sandim.Yoldayken düşündümde ben galiba aşık olmustum.Hayır yaa o eski sevgilimden sonra baska kimseye asık olmucama yemin etmistim.Ama bu gonul iste laf dinlemez ki....
Not==Bu hikayeyi iki kisi yazmaktadr.Umariz begenirsiniz.Yazim ya da noktalama hatalari olabilir,kusura bakmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖNÜK CEHENNEM
AdventureÇok çīlgın ve duygusal bir kızdım.Cevremdekilerden rahatsız olup hep yalnız kalmak istemişimdir.Genelde cok sessiz biri sayılmamve o kadrda noormal degilimdir.Basim az belaya girmez.Genelde yalniz takilmyi tercih ederim.Benim syemde onunda bası bely...