Onu unuttuğum için Lara benimle konuşmuyordu.Ben neye üzülsem bilemiyorum artık.O çocuğu unutamıyordum.Ama o beni unutan her erkek gibi unutmuştur beni.Kim bilir kaç kıza böyle öküzün trene baktığı gibi bakmıştır.Böyle düşünmekten nefret ediyorum yaa...
Bu düşünceler içinde birden başım ağrımaya başladı,gözlerim karardı.Artık yol şeritlerini ayırt edemiyordum.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Noluyordu bana.Frene basmaya calıştığımda araba daha da hızalandı hatta öyle bi bastım ki bayagı bi hızlandi.En son duyduğum şey Lara nın sesini bana duyurmak için kendini yırtarak"o fren deģil gaz,Lidya napıyorsun?gözlerin aç çabuk arabaya çarpıcaaaaz!!"Lara'nın bu sözlerinden sonra çaaat diye bir ses ve ardından da bir çığlık duydum.O andan sonra kendimden geçmistim.İçimde ki sesi bile duyamıyordum artık.Ne kadar dirensem de kalkamadım.Her kalkmaya çalıstığımda bi şeyler batıyordu vücuduma.En son direnmeyi bırakıp kulağında çınlayan çığlıklarla karanlığa teslim ettim...
_______
3:30 SAAT SONRA;Gözlerimi açtım her yerim sızlıyordu.Nolmuştu bana?hiçbirşey hatırlamıyordum.Yanımda profesyonel bir ses duydum:
-Hanımefendi,ehliyetsiz araba sürmenin bedelini sağlık ve hukukî yönden ödeyecek maalesef...
Ne!ne diyor bu adam hapise mi gireceğim ben!!Dur sakin ol Lidya şu an endişelenecek biŕşey yok..
Sonra tanıdık bir erkek sesi daha geldi:
-Nasıl yani şimdi hapse_
-üzgünüm beyefendi...
-peki sağlığında nesi var?
-Itfaiye ekipleri arabadan zor çıkarmıslar,bu nedenle en başta boynu ve kolları olmak üzere vücudu hasar görmüş.Hastahanede kalması gerekecek,uyandığında bir müddet yerinden kımıldayamayabilir
-peki teşekkürler doktor bey.
Sonra yanıma birisinin yaklaştığını hissettim.Saćlarımı oksuyordu.Tanıdık geliyordu sesi ama bir türlü çıkaramıyordum.Sonra tanıdık ses kendi kendine konuşmaya başladı"ahh be acemi seni tanımamısken daha ne manyak bi kız olduğunu anladım,dua et annemde bu hastahanede,yanlışlıkla senin odana girmemde büyük bi şans yoksa seni göremeyecektim o düsüşünden sonra,ne çok isterdim senin o mal mal baktığın kisi benim ismim Burak demeyi "
O son cümlesi dikkatimi cekti demek ismi Burakmıs...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖNÜK CEHENNEM
AdventureÇok çīlgın ve duygusal bir kızdım.Cevremdekilerden rahatsız olup hep yalnız kalmak istemişimdir.Genelde cok sessiz biri sayılmamve o kadrda noormal degilimdir.Basim az belaya girmez.Genelde yalniz takilmyi tercih ederim.Benim syemde onunda bası bely...