"အchiငါ့အေဖကိုကားနဲ႔တိုက္သြားတဲ့လူအေၾကာင္းတစ္ခ်က္ေလာက္စံုစမ္းေပး သူ႔မိသားစုအေျခအေနကအစဒီတစ္ေလာဘယ္သူနဲ႔ေတြ႔ခဲ့တာလဲဆိုတာပါအေသးစိတ္စံုစမ္းေပး
Ashinငါ့အတြက္ STARFOကိုတစ္ခ်က္ေလာက္သြားၿပီးစီမံေပးပါ Zenနဲ႔Niceနင္တို႔ကငါတို႔အစားေဆးခန္းကိုတစ္ခ်က္ေလာက္တာဝန္ယူေပးထား""အင္း ငါတို႔လုပ္လိုက္မယ္"
"နင္တို႔လဲသတိထားၾက ျဖစ္ႏိုင္ရင္တစ္ေယာက္တည္းဘယ္မွမသြားၾကနဲ႔"
"Nineဒီမေတာ္တဆမႈကေသြး႐ိုးသား႐ိုးမဟုတ္ဘူးဆိုရင္ ငါတို႔ထက္နင္ကပိုဂ႐ုစိုက္သင့္တယ္ေနာ္"
"Ashinရာနင္ကလဲမပူသင့္တဲ့လူကိုပူေနျပန္ၿပီသူ႔ကိုဘယ္သူကထိရဲမွာလဲ ပူရမယ့္ပူငါတို႔ကပူရမွာ "
"Zenေျပာတာမွန္တယ္ ငါ့အတြက္မပူနဲ႔ နင္တို႔ဂ႐ုစိုက္ၾက"
"ငါတို႔သြားၿပီ နင္နည္းနည္းထပ္အိပ္လိုက္ နင့္ၾကည့္ရတာျဖဴေဖ်ာေနတာဘဲ ငါSTARကိုေရာက္ရင္နင့္အတြက္တစ္ခုခုပို႔ေပးလိုက္မယ္ နင္ႏိုးရင္စားလိုက္"
"အင္း"
သူတို႔အခန္းထဲကထြက္လာေတာ့တံခါးနားမွာရပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးေတြကိုေတြ႔တယ္ 😊😊😊ဘယ္ေလာက္လန္႔လန္႔မွာသင့္တာေတာ့မွာရမွာဘဲ အားတင္းျပံဳးေလးနဲ႔အနားကိုသြား"ေမာင္ေလးတို႔ခဏေနႏိႈင္းအတြက္စားစရာတစ္ခုခုပို႔ေပးလိုက္မွာမို႔ ယူသိမ္းထားၿပီး႐ွင္းယန္ႏိုးရင္ေႂကြးလိုက္ေနာ္ေမာင္ေလးတို႔ ၿပီးေတာ့ေလႏိႈင္းကအိပ္ေနတာမို႔ပတ္ဝန္းက်င္ကိုတစ္ခ်က္ေလာက္သတိထားေပး"
"innသတိေပးတာေက်းဇူးတင္တယ္ ဒါေပမယ့္ဘာစားစရာမွမပို႔ပါနဲ႔ေတာ့ ကိုကိုႏိုးလာရင္စားဖို႔အကုန္အသင့္ျပင္ၿပီးသား႐ွိတယ္ လူစိမ္းတစ္ေယာက္ေယာက္ကိုကိုအိပ္ေနတုန္းဝင္လာမွာကိုစိုးရိမ္ေနတာဆိုရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကအ႐ုပ္ေတြမွမဟုတ္တာ လုပ္စရာ႐ွိတာသာဆက္လုပ္"
"Inn🤗🤗အမတို႔သြားၿပီေနာ္"
"အမေလးဟဲ့ဒါေလးေျပာတာကိုလူထထသတ္ေတာ့မယ့္ပံုနဲ႔"
"တိုးတိုးေျပာဟ ၾကားသြားမယ္"
"ၾကားသြားေတာ့ဘာလုပ္ရမွာလဲ "
"လာစမ္းပါAshinရယ္ ၿပီးရင္နင္ဘဲေသမလိုေၾကာက္ေနတာကို"
"ႏိႈင္းေလးနဲ႔ေတာင္မတန္ဘူး"
YOU ARE READING
Psycho Husbands(Z±U)
Fantasyေခ်ာင္ရွင္းယန္တစ္ေယာက္ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ကိုေဝဖန္ရင္း systemတစ္ခုႏွင့္မေတာ္တဆခ်ိတ္ဆက္မိသြားေသာအခါ Uni ချောင်ရှင်းယန်တစ်ယောက်ဝတၳုတစ်ပုဒ်ကိုဝေဖန်ရင်း systemတစ်ခုနှင့်မတော်တဆချိတ်ဆက်မိသွားသောအခါ