seks mi? öpücük mü? 2. bölüm

39K 86 9
                                    

Bizimkilerin yanında döndük ve yerlerimize oturduk. Şişe tekrar çevrildi. Mayk soruyor Nishi cevaplıyordu.

"Seks mi öpücükmü seksi prenses" dedi Mayk ben olsam seksi seçerdim ama Nishi büyük ihtimalle öpücüğü seçerdi çünkü daha önce vücudunu keşfetmediği adamla yatmak istemezdi.

"Öpücük koca oğlan" Tahminlerim beni yanıltmamaıştı. Mayk Nishiye yaklaştı ve dudaklarına yapıştı. Birkaç dakika dillerini de devreye sokarak öpüştüler sonra yerlerini aldılar şişe tekrar çevrildi.

Ave soruyor Austin cevaplıyordu. Öpücüğü seçmesini istiyordum daha az önce benimle seks yapmıştı...

"Hmm sadece öpücük diyorum tatlım" dedi Ave ye gıcık olmuştum birbirlerine yaklaştılar dudaklarına milim kala görmek istemedim ve kafamı çevirdim.

O sırda Lınge konuşmaya başladı.
" Durun bence takım gibi olmalıyız Nishi Maykla, Bella Austinle ve benlede Ave olabilir hem böylece ağız tatlarımız birbirine karışmaz" Kafamı ışık hızında o tarafa çevirdim ve Lıngeye katıldığımı belirten mırıltılar çıkardım. Herkes ikna olmuştu ama Ave öpüşmekete (!) ısrarcıydı. Hayır yani niye öpüsüyorsun ki öpüşme git kendi eşinle öpüş

"Yaa şu işi bitirseydik barii" dedi Ave ben bu kızın ağzını yırtarım. Hayır kıskanmadim sadece ağız tatlarimiz karışmasın istiyorum. Lınge Ave yi kendine çekti ve öpmeye basladı bir süre öpüstükten sonra konuşmaya başladı.

"Al öpüştük işte" dedi Lınge. Ave ağzını tam açacakken yanımıza garson geldi ve özel bir nedenden dolayı mekanı kapatmak zorunda olduğunu söyledi.

Mekandan çıkıp birbirimizin telefonlarjni kaydettik ve erkekeler bizi evlerimize birakti en son arabada ben ve Austin kalmıştık. Tam çıkacakken kulağıma yaklaştı ve fısıldadı

"Beni kıskanman hoşuma gitti küçük sürtük ama araamizda birşey olamaz bil-" Dudaklarına yapıştım ve lafinı yarıda kestim. Söyledikleri beni kırmıştı. Aslında bende erkekleri zevklerim icin kullanan bir kızdım ama  ilk defa birine kırılmıştım. Kendimi ona ezik, gücsüz göstermemek için dudaklarımızı ayırıp konuşmaya başladım.

" Bizim aramızdaki tek ilişki bu olabilir. Ben erkekleri zevklerim için kullanir birdaha yüzlerine bakmam he ama sen farklı şeyler düşündüysen -dudağımı büzdüm- seninde onlardan farkın yok bebeğim sende benim için sadece bir zevk aletisin" dedim her ne kadar öyle olmasada...

"Güzel" dedi soğuk bir sesle ve yerine geçti. Arabadan inip eve girdim. Kızlarala hiç konuşmadan kendimi soğuk suyun altında buldum...

………………

Vay be 2,22 bin okunma mı bunun dısında birtane daha hesabım var orda normal sevimli bir texting yaziyorum ayda 100 okunma alıyor. Neyse iyi okumlar rahatsız olanlar varsa baştan okumasın girmesin arma butonuna seks yazmasın iyi gunler

Seks mi ? öpücükmü ? (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin