1. Bölüm ( Tanıtım )

3.4K 114 130
                                    

  Bu bölüm tanıtım gibi bir şey olucak. Hikayeyi daha iyi anlamanıza yardımcı olur diye düşündümm.

● Normal mlbb de gördüğünüz her kahraman bu lisenin öğrencisi.
 
● Dersler; nişancılık, suikastçilik, savaşçılık, tanklık, büyücülük, ormancılık ve desteklik olmak üzere toplam 7 tane.

● Herkes her dersi görüyor, ama herkes neciyse o dersi ya da dersleri daha ağırlıklı görüyor. Mesela Tigreal tanklığı, Alucard savaşçılığı ve suikastçılığı, Guinivere savaşçılığı ve büyücülüğü diğer derslere kıyasla daha ağırlıklı görüyor.

● Okulda her dersin kendine özel en az bir sınıfı var ve öğrencilerin kendilerine ait ders programları var. Mesela nişancılık sınıfında olan biri o sınıftaki başka biriyle destekliği aynı anda almıyo olabilir. Farklı günlere denk gelmiş olabilirler. Dersten derse sınıf değiştiriyosunuz gibi düşünün. Bir nişancıyla bir büyücünün ders programı aynı değil yani. (Amerika'da falan böyleydi bu kitap için mantıklı olur diye düşündümm.)

● Moniyan, Çukur diye ayırmadım, hepsi birleşik.

● Öğrencilerin hepsi yurtta kalıyorlar, kız erkek yurdu olarak ayrılıyor yurtlar. Erkek yurdunun bodrum katından kız yurdunun bodrum katına zamanında Cecilion'un Carmilla'yı görmek için kazdığı tüneller var djdsmznmsbd

●Okulun kampüsünün nasıl olduğunu çizdim djkdhdkks daha rahat kafanıza otursun, güzel anlayabilin diye şuraya bırakıyorumm.

Sol üstten açıklamaya başlıyım,  Karanlık Orman  Öğrencilerin bu ormana girmesi yasak, tehlikeli nehirin mümkünse yakınına gitmemeleri gerekli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sol üstten açıklamaya başlıyım,
  Karanlık Orman
  Öğrencilerin bu ormana girmesi yasak, tehlikeli nehirin mümkünse yakınına gitmemeleri gerekli. Orman 30 yıl önce büyülü ormanın bir parçasıymış sonra gerçekleşen gizemli bir olay sonrasında karanlık orman adını almış ve büyülü ormandan ayrılmış.

Onun hemen altında,
  Büyülü Orman
  Burası herkes tarafından çok seviliyor, içerisindeki ağaçlar, büyülü yaratıklar ve nehir birsürü canlının yuvası.

Büyülü Ormanın biraz sağında,
  Hayvanlar için Yer
  Hayvanlar (örn: Barbiel, Leo, Kupa) burada kalmak isterlerse burada kalıyor, isterlerse Büyülü Ormanda kalıyorlar.

Hemen onun yanına,
  Antrenman Yeri
  Burası biraz spor salonu, biraz savaş alanı falan antrenman yapmak için bir yer. Bazı bölüm profesörleri uygulamalı derslerde öğrencileri buraya getiriyorlar.

Sonra savaş alanının solunda minik bi yer var orası,
  Savaş için Hazırlık Yeri
  Savaşıcak öğrenciler burada hazırlanıp baselerine gidiyorlar.

● Haftada bir 5v5 klasik maçlar atılıyor, kazanan takımların mvpleri kostüm kazanıyor.

  Bölümlerin en başındaki kısma özenle pinteretten güzel resim seçip koyuyorum djkdhsdb Bu kitaba çok heveslendim ben yaa.

  Bu kadar sanırım. Söylemek istediğim bir şey olursa eklerim zaten.

  He bi de mlbb lise, mlbb lisesi gibi kitaplar var yani bu benim ürettiğim bir içerik değil tam olarak. Tabiyki içinde yazanlar bana ait ben kurguladım ve yazdım ama mlbb lise daha önce yapılmıştı. Söyliyim dedimm. Birkaçını okudum hoşuma gitti. Kendim de düşünüyodum böyle bir kitap yazmayı. Umarım severek, eğlenerek okursunuuuuz. 💙

Mlbb LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin