Üf üf Lesley'im ne kadar güzel djkaksksjjshwaj neyse şimdi bölüme geçelimmm.
~bu bölümü Lesley'in bakış açısından okuycaksınııııız.
Bu ders bitince öğle yemeğine çıkıcaz, üfff çok sıkıldım. Daha 37 dakika var, derse yeni girdik çabuk bitse bari. Tanklık hiç benlik değil, tanklık ekipmanları konusu da ayrı bir sıkıcı zaten. En azından arkadan yer kaptım ve yanım boş.
Sınıfın kapısı aniden açıldı ve nefes nefese kalmış halde Gusion girdi içeriye.
Gusion
Ben *nefes nefese olduğu için nefes alma sesi* üzgünüm geç kaldım.Tanklık Profesörü
Tamam hadi geç Lesley'in yanınaGusion kafa salladı ve yanıma oturdu.
Gusion
*fısıldayarak* sayfa kaçtayız?Lesley
105Gusion
Tamamdırr~15 dakika geçer~
Ya bi insan nasıl 15 dakika boyunca 'Ölümsüzlük' ekipmanından konuşabilir bunu bu kadar uzatıcak ne var gerçekten. Çok sıkıldım cidden of. Gusion napıyo acaba? *Gusion'a baktım* Gusion kafasını koymuş uyuyo dksjsjksjsj neden aceleyle geldi acaba sınıfa? Oha çok tatlı uyuyo.
Profesör
Evet gençler, şimdi kitaplarınızdaki alıştırmaları yapalım birlikte. Sırayla gidelim, Alice sen başla Thamuz, Fanny, Estes böyle devam ederiz.Sıra bana yaklaşmıştı, Gusion'a baktım hala uyuyordu. Uyandırıyım profesör kızmasın.
Lesley
*fısıldar* Gusion, Gusion uyanGusion
HmmmLesley
Kitaptaki alıştırmaları yapıyoruz sıra bize gelmek üzereGusion
*uykulu bir sesle* tamam...
Profesör
Evet Gusion sıra sendeGusion
EeeGusion ders boyunca uyuduğu için hiçbir şey bilmiyo muhtemelen. Yardım ediyim biraz. Kitabının köşesine cevabı yazdım profesöre belli etmeden.
Gusion
Athena'nın KalkanıProfesör
EveetGusion
*Lesley'e fısıldar* teşekkür ederimBen de gülümsedim. Gusion tatlı çocuk aslında.
~ders biter, zil çalar~
Gusion
Tekrar teşekkür ederim.Lesley
Ne demek :)Öğle yemeğinde Irithel, Natalia ve Hanabi ek antrenman yapmaları gerektiğini söyleyip gittiler. Miya da Alucard'la yemek yiyeceğini söyledi. E ekildim resmen jdjsksj genelde birlikte yemek yeriz ama bugün yalnızım, neyse olsun.
Masada tek başıma oturmuş sakince yemeğimi yiyordum ki sırıtarak elinde yemek tepsisiyle bana doğru gelen Granger'ı gördüm. Ay hayır lütfen yanıma oturmasın lütfen lütfen lütfen.
Ve yanıma oturdu, tam da karşıma hem de. Ah ne güzel. İnsan bir sorar oturabilir miyim diye. Öyle sorsa en azından 'dolu orası başkasına tuttum' falan diye kıvırmaya çalışıcam. Ama yok yani of sıçıyım.
Granger
Merhaba LesleyLesley
MerhabaKısa bir sessizlikten sonra Granger sinir bozucu gülümsemesiyle,
Granger
Ee nasılsınLesley
İyiyim.Granger
Ben de iyiyim, aaa brokoli almamışsın ama çok güzel, çok faydalıLesley
Ben pek sevmiyorumGranger
Aaa olur mu öyle bak bi kaşık ye bari al alGranger kaşığıyla bana brokoli uzatıyordu ben de ona pis bakışlar atıyordum. Çocuğun içinden babaannem çıktı amk.
Lesley
Granger sevmiyorum ben istemiyorum, yemiycem.Granger
Ama çok faydal-Granger'a o kadar pis bakışlar atıyordum ki kendi lafını yarıda bölüp sustu. Bana hiçbir güç brokoli yediremez, istemiyorum. Trajik bir anım var içinde brokoli olan ve yemiycem bu kadar.
Granger
Bugün okuldan sonra büyülü ormanda antrenman yapmak ister misin?Lesley
Olur-ama tek başımaGranger bir tık mutsuz bir yüz ifadesi ile bana baktı. Ama napıyım yani pek ısınamadım ben buna. O da benden hoşlanıyor belli yani tersliyorum ki soğusun, umarım soğur.
Granger
Pekiii yarın öğlen yine birlikte yemek yesek?Ay sal beni lütfen sal beni lütfen sal beni lütfennn.
Lesley
Ben Miya, Irithe-Granger
Hadi ama her gün onlarla yemek yiyorsun, yarın yine birlikte yiyelim.O sırada yanımdan tepsisini bırakmaya giden Gusion geçiyordu.
Lesley
GUSION! (Çocuk irkildi yerinde sıçradı mk) biz yarın Gusion'la yemek yiyicektik ah şimdi hatırladım. Di mi Gusion?Gusion
Eeee evet evet, yarın görüşürüzOh tamam kurtardık bu durumu da.
Granger
Ee tamam o zaman yarından sonraki gün nasıl senin için?Bu cidden değişik baya baya anlamadı süzme salak herhalde. En iyisi açık açık soruyum ve söyliyim.
Lesley
Granger, sen benden hoşlanıyor musun?Granger
Ben e- evet, senden hoşlanıyorum...Lesley
Tamamm, peki. Bak seninle açık konuşucamm.Granger
Yoksa sen de mi beni seviyorsun???Lesley
Yokk. Bak, ben özür dilerim ama ben senden hoşlanmıyorum. Sen benim arkadaşımsın ve senin böyle kalmanı isterim. Tamam mı?Granger
Ee tamam o zaman ben de sanmıştım ki... neyse boşverLesley
Granger cidden özür dilerim seni üzmek istemiyorum ama bunu daha çok uzatsaydım sen daha çok üzülücektin, şimdi söyliyim de ikimiz de rahat edelim istedim.Granger
Tamam, ben gidiyim şimdi...Ve Granger gitti. Ya özür dilerim üzgünüm ama yapabileceğim en uygun şey buydu.
Birkaç bölüm böyle birilerinin bakış açılardan yazmak istiyorum, bir iki bölüm daha Lesleyle devam edelim mi? Başka birisine değişelim mi? Kimlerin bakış açısından bölümler gelsin istersiniiiz??❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mlbb Lisesi
Fiksi PenggemarDersler, dedikodu, kaos, shipler, sevgililer, ayrılmış çiftler, haftada bir yapılan fightlar, müdür moontoon, sınavlar ve eğlenceyle dolu bir kitap.