3. Bölüm(Hayabusa'nın ağzından)

1.2K 70 219
                                    

Bu bölümü Hayabusa anlatıyor, dinleyelim bakalım.

~Hanabiyle ayrılmadan bir hafta önce~

Hanabi'yi seviyorum, güzel vakit geçiriyoruz, beni anlıyor, yetenekli, güzel ve en önemlisi o da gerçek bir ninja. Ama ailem sevgili konusunda aşırı baskıcı.

Hayabusa'nın Annesi
Hâla ayrılmadın mı şu kızla?!

Hayabusa'nın Babası
Ya ayrıl daha kaç kez söyliycez oğlum ama ya.

Hayabusa
*fısıldar* aha yine başladılar.
Hayır anne, ayrılmadım salın artık beni ya?!

Hayabusa'nın Babası
Oğlum, biliyosun ki biz hep senin iyiliğini istiyoruz. Bak abine Kızıl Ninja Anadolu Lisesi'nden 1.likle mezun oldu, birsürü savaşa katıldı sonra kendine güzel bir ev hanımı buldu ve onunla evlendi. Ninjalar sessiz sakin evde oturucak kadınlarla evlenmeliler. Savaşan, güçlü bir kadınla evlilik zor olur.

Hayabusa
*sessiiiizce* ne dar kafa yapısındasınız amk her bokta abin abin abin

Yine Hayabusa
Anne baba, ne zararı var Hanabi'nin size ya? Ayrılmak istemiyorum anlayın artık lütfen

Hayabusa'nın Anne ve Babası
...

~Hanabiyle ayrılmadan bir gün önce~

Hayabusa'nın Babası
Haya ayrıl şundan artık yoksa ben ayırırım!

Hayabusa
Ne?! Nasıl?!

Hayabusa'nın Babası
O okuldan alır, Kızıl Ninja Anadolu Lisesi'ne gönderirim seni!

Hayabusa
Ama ben... bu okula girebilmek için çok çalıştım, birsürü emeğim var. O boklu Anadolu Lisesi'ne gidemem....

Hayabusa'nın Annesi
Nasıl konuşuyosun sen öyle?!

Hayabusa'nın Babası
Yarın ayrıldın, ayrıldın. Ayrılmadın ben ayırırım ona göre!

İşte o gün Hanabi ve okulum arasında bir seçim yapmam gerekiyordu. Hanabi'yi seçersem, okuldan ayrılır, geleceğimi mahveder üstüne üstlük Hanabi'yi doğru düzgün göremezdim de... O yüzden Hanabi'den ayrılıp, okulda kalmayı seçtim ve ertesi gün Hanabi'den ayrıldım.

O akşam Hanabi'ye onunla konuşmam gerektiğini söyledim ve ertesi gün buluşalım dedim.

~Hanabi'den ayrıldığım gün~

Hayabusa
Hanabi, benim derslerime odaklanmam lazım, ayrılmalıyız.

Hanabi
Ne?! Ayrılalım mı!? Ne diyosun sen *ağlamaya başlar* Hayabusa lütfen yapma lütfeen.

Hayabusa
Yapmak zorundayım, ben özür dilerim... Hanabi ayrılmalıyız.

Hanabi orda ağlarken benim de gözlerim yaşarmıştı. Kalkıp onu oracıkta bırakıp eve gittim.

Hayabusa
Ayrıldım mutlu musunuz?!

Diyip odamın kapısını çarptım ve kendimi yatağıma attım. Sonraki gün de okulda mümkünse Hanabi'ye gözükmemeye çalıştım.

Hafta sonları arada bi ailemi görmek için eve geliyorum ama sanırım uzun bir süre gelmeyeceğim. O gece mutsuzdum, gerçekten mutsuzdum.

~bir sonraki gün yani Salı günü oluyo~

Bugün sınav var offff. Desteklik sınavımız var ortalama bir not alsam yeter ya. Sabah kalktım, horul horul horlayan Hanzo'yu uyandırmak için sert bir yumruk yapıştırdım yüzüne. Ahahhahahaha tipe bak bunu yapmaya bayılıyorun be.

Hanzo
Napıyosun lan ayı

Hayabusa
Sana da günaydın, hadi kalk bugün desteklik sınavı var.

Hanzo
Ya ne destekliği ben suikastçiyim abi ya

Hayabusa
Desteklik sınavları zor olmuyo zaten kalk hadi.

Hanzo'yla ninjalıktan sohbet ede ede okul binasına kadar yürüdük. Sınav ilk dersti zaten, arkalara oturduk Hanzo'yla.

Martis
Aha Estes de burdaymış kopya verirsin dimi lan

Diyip Estes'in ensesine bir şaplak indirdi Martis.

Estes
Ya... bakarız

Hayabusa
İstemiyosa zorlamasana

Alucard ve Gusionla verdiğimiz broluk sözümüzdür bu, ne zaman Martis'in zorbalığını görsek hemen engel olmaya çalışırız.

Martis
*sessizce* gerizekalı

Sınava girdik çıktık işte, normal geçti ya. Neyse bir an önce öğle yemeği gelse de bir şeyler yesek. Ben çok acıktım. Dersler mersler derken öğlen oldu sonunda.

Bugün brolarımla oturcam ben.

Alucard
Naber brom benim

Hayabusa
Eh işte nasıl olalım

Gusion
Ayrılık zor brom ya, hele aile baskısı üstüne çok daha zor

Hayabusa
Evet malesef öyle

Yemeğimizi yiyip kalktık sonra da ben tuvalete gidiyodum ki-

Kagura
Naber Haya

Hayabusa
Merhaba

Kagura
Hanabi'yle ayrılmışınız, onu duydum. Ama benden söylemesi doğru karar.

Hayabusa
Benim gitmem lazım yalnız-

Kagura
*ağzını yaya yaya*Benden mi kaçıyosun Haya yaaa

Hayabusa
Yok cidden gitmeliyim

Kagura
Niye yaaa ne güzel konuşuyoduk işte

*Haya'nın düşüncesi*offf sal beni çişim var altıma işiycem mk

Hayabusa
Yok ne alaka gidiyom ben

Kagura
Yaaa, dur gitme benden utandın galiba ahaha yaaaa

Hayabusa
LAN ÇİŞİM VAR ÇİŞİM ALTIMA İŞİYCEM TUVALETE GİDİYORUM BEN

Offff salsın bu da beni cidden çişim var hadi koşiyim biraz.

Neyse okul çıkışı Karanlık Orman'a gittim. Aslında girmek yasak ama ben giriyorun arada bir. -inş ölmem lan- Dolandım biraz, etrafa bakındım, pratik yaptım gölgelerimle falan takıldım yani kendi kendime ormanda.


Eveet bu bölüm de böyleydiii. Boş vaktim var baya yazıyım dedim. Canım sıkılmıştı dkshzksj

Mlbb LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin