Első találkozás

227 10 2
                                    

Lance:

Sosem voltam az a szociális tipus, de ez nem is igazán zavart

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sosem voltam az a szociális tipus, de ez nem is igazán zavart. Szeretem a csendet és a nyugalmat. Barátaim sem nagyon voltak. Igazából csak egy volt, Pidge. Kicsit visszahúzódó, de nagyon kedves fiú. Vagyis lány. Ezt a titkot csak nekem mondta el és én sírba viszem a titkát. Így kerülrünk igazán közel egymáshoz. A kiképzésen sok időt próbált velem tölteni, hogy ne legyek mindig egyedül. Így elrángatott az idióta barátaival szórakozni.
-Naa! Gyere már (T/n)!-húzott kézen fogva egyetlen barátosném.
-Várjál már Pidge. Ez nem biztos, hogy jó ötlet. Nem hinném, hogy a barátaid bírni fognak.
-Én is bírlak szóval ők is fognak.-sóhajtottam egyett, majd hagytam, hogy a lány elhúzzon barátaihoz. Mikor oda értünk nagyon zavarban voltam, így a szokásos reflekszeimet be is vetettem ami a földet érdeklődően nézése, ha összehúzzuk magunkat talán eltűnök és a tegyünk úgy mintha itt sem lennénk hátha nem vesznek minket észre. Sajnos, vagy nem, a két fiú nagyon is észrevettek.
-Szia Pidge! Ő lenne az új hús?-kérdezte az egyik fiú aki egy kabátban volt.
-Igen ő lenne.-mondta mosolyogva Pidge. Hirtelen a nagyobbik darab fiú a másik fiú elé rakta a kezét.
-Lance kérlek ne mozdulj egyből rá.
-Nyugidj meg haver. Még a nevét sem tudom.
-Nem mintha ez téged zavarna. De tényleg. Mi a neved?-nézetek rám kérdőn.
-(T/n).... (teljes neved) vagyok.-mondtam miközben a földet pásztáztam. Hirtelen a két fiú átkarolt és együtt elindultunk.... valahova.

Keith:

Az utolsó emlékem az volt, hogy Alfor király engem, Allurát és Korant belökött egy kis szűk helyre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az utolsó emlékem az volt, hogy Alfor király engem, Allurát és Korant belökött egy kis szűk helyre. Abban a pillanatban sok dolog járt a fejemben. Először is nagyon aggódtam a hercegnő miatt. Én voltam a szobalánya és a legjobb, egyben az egyetlen barátja. Másodszor azon gondolkodtam, hogy mégis mire készül a király. Viszont nem töprenghettem ezen olyan sokat, hiszen amint bezáródtam a kis helyiségbe és valamilyen gáz áramlott be, majd egyre nagyobb lett rajtam a nyomás és éreztem, hogy a szemhélyaim csukódnak le, majd minden elsötétült...
Egyszer csak megéreztem, hogy levegő áramlik a tüdőmbe. Lassan kinyitottam a szemem és rádöltem valakire. Jó illata volt. A személy kedvesen lelökött magáról én meg a földre puffantam. Ekkora már kinyitottam a szememet. A hátamra fordultam és láttam, hogy öt ismeretlen néz engem meg Koran. Allura mikor észrevette, hogy a földön fekszek elindul felém és közben egy rövid fekete hajú fiú leszid egy vékonyka fiút.
-Keith... Értem én, hogy hirtelen dölt rád, de azért nem kellett volna lelöknöd a földre.
-De Shiro! És ha negtámad.-erre felnevettem. Mindenki furcsálón nézett rám.
-Mi ilyen vicces?-kérdezte egy vékonyka barnahajú fiú.
-Semmi csak így belegondolva életemben nem bántottam semmit.-nevettem fel megint.
-Ch...-mondta a fiú és kezet nyújtott nekem, amit el is fogadtam és felhúzott a földröl.
-Sajnálom. Jó?-mondta kicsit ingerülten.
-Persze. Meg van bocsájtva.-mosolyogtam rá.
-Amúgy én (teljes neved) vagyok. Ti kik vagytok?-kérdeztem kedvesen.
-Én Lance vagyok és azért jöttem hogy elraboljam a szíved.-nyomott egy csókot a kézfejemre, de én csak eltoltam a az arcát és egy palotában nevelkedett személlyel ellentétben borzasztóan udvariatlanul nyilatkoztam.
-He?-ebben benne volt minden: alany, állítmány, tárgy, minden. Szerencsére a fiú is megértette és búsan hárébbhúzódott, de valaki felnevetett.
-Én Keith vagy. Örülök, hogy megismerhetlek.-mondta nevetve a fiú. Már nem volt olyan zabos.
-Én is örülök.-és kezet fogtunk.

Voltron PreferencesWhere stories live. Discover now