Chapter One

2.7K 49 28
                                    

𝙂𝙚𝙤𝙧𝙜𝙚'𝙨 𝙋𝙊𝙑:
𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘶𝘳𝘦. 𝘊𝘭𝘢𝘺'𝘴 𝘩𝘰𝘵 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘦.
"𝘊𝘭𝘢- 𝘯𝘯𝘨𝘩~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥
"𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦𝘦~" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘴𝘦𝘥𝘶𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦
𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘳𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦, 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘵𝘪𝘮𝘦.
𝘐𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘴𝘰 𝘨𝘰𝘰𝘥.
"𝘊𝘭𝘢𝘺~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺
"𝘕𝘰, 𝘯𝘰, 𝘯𝘰. 𝘞𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦? " 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘤𝘬.
"𝘋𝘢𝘥𝘥𝘺~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥
𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘳𝘬 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘤𝘬𝘦𝘺𝘴, 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘵.
"𝘋𝘢𝘥𝘥𝘺~~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘵. 𝘏𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘴𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘭.
"𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘦" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘦𝘢𝘳, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘢𝘴𝘱𝘺 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦
𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥.
𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘱𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳.
"𝘚𝘶𝘤𝘬" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳. 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨.
𝘊𝘭𝘢𝘺'𝘴 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘰𝘧𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳. 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘨𝘳𝘪𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳.
𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘱 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳.
𝘊𝘭𝘢𝘺'𝘴 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴 𝘨𝘰𝘵 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳.
"𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦~" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥, 𝘨𝘳𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺.
𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥. 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮.
"𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘯-𝘢 𝘯𝘨𝘩~" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺. 𝘈𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘪𝘵, 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘶𝘮. 𝘐 𝘴𝘸𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥. 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘊𝘭𝘢𝘺. 𝘞𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺. 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥. 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘪𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘪𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘳𝘰𝘱𝘦.
"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘣𝘢𝘣𝘺? " 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘱𝘦. 𝘏𝘦 𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘪𝘳. 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵.
"𝘠𝘦𝘴 𝘮𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳~" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘏𝘦 𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘶𝘯𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘷𝘦. 𝘏𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘭𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘴𝘵. 𝘐 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯.
"𝘕𝘨𝘩~ 𝘊𝘭𝘢𝘺𝘺~" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘨𝘰 𝘧𝘢𝘴𝘵𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘏𝘦 𝘦𝘹𝘢𝘮𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺, 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘩𝘪𝘤𝘬𝘦𝘺𝘴 𝘩𝘦'𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵. 𝘏𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴. 𝘏𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘺 𝘯𝘦𝘤𝘬. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴. 𝘏𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘺 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘳 𝘣𝘰𝘯𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵. 𝘏𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘫𝘢𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧𝘧 𝘮𝘺 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳.
𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘶𝘳𝘦.
"𝘊𝘭𝘢𝘺- 𝘊𝘭𝘢𝘺, 𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘪𝘯~" 𝘐 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘦𝘥, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘳𝘯 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘶𝘮.
"𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯, 𝘣𝘢𝘣𝘺. 𝘞𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦? " 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘢 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘰𝘶𝘵. 𝘐 𝘤𝘶𝘮𝘮𝘦𝘥 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘯 𝘊𝘭𝘢𝘺'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥, 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨. 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘴 𝘐 𝘮𝘢𝘥𝘦.
"𝘓𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘮𝘦. " 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘢𝘴𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦. 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥.
"𝘈𝘸, 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘣𝘳𝘢𝘵" 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨. 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘮𝘦, 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮.
"𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨? " 𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.
"𝘉𝘳𝘢𝘵𝘴 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵. " 𝘊𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘥𝘰𝘰𝘳. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥.
"𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦. " 𝘐 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥.
 
                              The end.
      Because I don't know what else to
                         write, so yeah.

Dreamnotfound SmutWhere stories live. Discover now