࿐✧ DAWNO, DAWNO TEMU (( fabuła ))

672 47 69
                                    

❛blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band,
pretty eyed, pirate smile, you'll
marry a music man.❜

❛ŻAŁOBA NARODOWA W ILLÉI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❛ŻAŁOBA NARODOWA W ILLÉI.❜

     z bólem serca oznajmiamy, że w wypadku samochodowym, do którego doszło dwudziestego drugiego stycznia, życie straciła uwielbiana przez poddanych para królewska. król Caspian zginął na miejscu, tak jak ich szofer, a królową oraz księżniczkę w ciężkim stanie przewieziono do szpitala. niestety, obrażenia jej wysokości były zbyt poważne i nie przeżyła ona skomplikowanej operacji, której została poddana i zmarła na stole operacyjnym. księżniczka Presley jako jedyna przeżyła ten tragiczny wypadek, jednak rzecznik prasowy szpitala oznajmił, że jest ona wprowadzona w stan śpiączki farmakologicznej.

     szczegółowe informacje o tej tragedii nie są podane do wglądu opinii publicznej, jednak policja utrzymuje, że był to nieszczęśliwy wypadek. rodzina królewska była w drodze do Kliniki Onkologii Dziecięcej w Bellevue, którą odwiedzali co miesiąc oraz wspierali finansowo. samochód najprawdopodobniej wpadł w poślizg przez złe warunki na drodze, po czym runął w przepaść. jednak rzecznik rodziny królewskiej już teraz zapowiedział, że szczegóły związane z tym wypadkiem nie będą ujawnione prasie, ponieważ nie życzył sobie tego książę Gaylord.

     illéański następca tronu w samotności przeżywa żałobę po śmierci rodziców, a w kraju ogłoszona została trwającą dwa tygodnie żałoba narodowa.

❛KRWAWE BUNTY NA PÓŁNOCY ILLÉI ORAZ NOWE PAŃSTWO NA MAPIE ŚWIATA.❜

     część z północnych prowincji Illéi już od wielu lat na swoich terenach wzniecała bunty, z czego dobrze sprawę zdawała sobie rodzina królewska. jednak w czasach, gdy na tronie zasiadał król Caspian, wystąpienia te szybko tłumione były przez stacjonujące na miejscu oddziały gwardii królewskiej. władca Illéi wiedział jednak, że nie jest to rozwiązanie długoterminowe, a także chciał zaprzestać brutalnego rozlewu krwi, z jakim zamieszki się niestety łączyły. martwiła go również wizja rozpętania wojny domowej w swoim ukochanym kraju.

     dlatego właśnie w marcu odbyć miał się szczyt rozejmowy w mieście Anchorage, który raz na zawsze ułożyć miał sprawy między Illéą a pięcioma zbuntowanymi prowincjami. niestety w styczniu doszło do tragicznego wypadku, w którym zginął król Caspian, a jego syn, książę Gaylord, nie palił się do zaangażowania się w życie polityczne państwa, w którym przejąć miał władzę. następca tronu nie zjawił się na umówionym spotkaniu, tłumacząc to potem złym stanem swojego zdrowia, jednak dla alaskijczyków stało się to ostatnim już punktem zapalnym.

     wściekły lud, który jednocześnie poczuł się całkowicie zignorowany przez przyszłego władcę, wszczął kolejny, tym razem skuteczny bunt. illéańska gwardia po kilku krwawych bitwach i sporych stratach w ludziach, została wyparta z terenu, który ogłosił się Republiką Alaski. państwo to przez większość krajów europejskich oraz azjatyckich uznane zostało za niepodległe, jednak nie przez Illéę, która nadal wysyła tam swoje wojska.

TINY DANCER || the selection roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz