Öncelikle tüm once'ların ve twice sevenlerin 5.yılını kutluyorum.
Once olmak çooook güzel tüm oncelar sizi seviyorum 💖💖💖
Jihyo uyandığında hemen karşısındaki duvarı kontrol etti. Şu anda orda yoktu. Rahat bir nefes aldı ve hepsinin bir anlık olması için dua etti.
Eline aynasını aldı ve kendine baktı. Aynanın içindeki kendine benzemiyordu.
Kafasını döndüğünde aynanın varlığını farketti ve içindeki kendini çığlık atamadı sesi çıkmıyordu çünkü korkuyordu. Titremeye başladığında aynadaki kendi sinsice gülümsedi.
Ayna: Bakıyorum da benden baya korkuyorsun.
Jihyo hala konuşmuyordu. Bu sefer ayna sesli bir şekilde gülmeye başladı.
Ayna: Merak etme sana zarar veremem ama senin kendine zarar vermeni sağlayacağım.
Jihyo ağlamaya başlamıştı.
Ayna: Ailen senin yüzünden öldü ve sen hala kendi güvenliğini düşünüyorsun. Çok iğrenç birisin
Jihyo: Ben böyle olsun istemedim.
(Ağlayarak ve sesi kısık bir şekilde)Ayna: (Bağırarak)Senin yüzünden!!! hatırlıyor musun? Kocan camlar sana sıçramasın diye kendini siper etti. Sana sarılarak ÖLDÜ!!!
Jihyo artık hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Çantasının içinden tırnak törpüsünü alıp kendine saplayacaktı.
Tam karnına hedef almışken arkadan birisi gelip onu tuttu. Arkasından sarılıp elindeki törpüyü almaya çalışdı. Ama jihyo bırakmıyordı ve ağlamaya devam ediyortti.
Daniel: Bırak şunu
Jihyo: Ben yaşamayı haketmiyorum.
Daniel elindeki törpüyü alabildi ve Jihyoya sarıldı.
Daniel kızın saçını okşamaya başladı.
Daniel: tamam geçti sakin ol
Hemşireler jihyoya gelip sakinleştirici yaptı. Jihyo yatakta uykuya daldı.
Daniel: Jihyonun ağlama seslerini duyan iyi oldu hemşire bize haber verdiğin için teşekkürler ama artık jihyo burada kalamaz. Burda kendine zarar verebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mirror, mirror tell me
FanfictionBu kurgu 'Y'ves fiction shop' tan alınmıştır. Park jihyo bir kaza sonucu tüm ailesini kaybetmişti. Kendisini suçladı. O sırada hastene odasının duvarında eski bir ayna gördü. Onu sadece kendinin gördüğünden habersizdi ve içindeki kendinden...