ڕۆژی بێ چانسیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Pov Karoll
بەیانی
لەخەو هەستام و گەرماوێکم کرد و خۆم ئامادە کرد بۆ کارەکەم..بەڵام.....نانا لەمێشکتی دەرکە بێزاربوونی چی..ئاخخ گەمژە..
جلەکە
گەشتمە ئەوێ هواسام بینی لەسەر مێزی کارەکەی هەڵدەستێت وە لیساشی لێ نەبوو..سەیرە بۆچی نەهاتووە؟ دواتر هواسا هاتە لام
هواسا : سڵاو چۆنیت؟
من : سڵاو من باشم ئەی تۆ؟
هواسا : منیش زۆر باشم...
من : بۆچی لەوێ هەستایت؟ ئەی بۆچی لیسا نەهاتووە؟ شتێ ڕوویداوە؟ یان من دواکەوتووم؟ *بەسەریەکەوە و بەخێرای وتی*
هواسا : کچێ هێواش مێشکم تەقی وەڵا وەڵامی هەموویان دەدەمەوە پێویست ناکات وابکەیت!
من : باشە دەی باسی بکە..
هواسا ; یەکەم هاتم تا قاوەیەک ببەم و بێمە لای تۆش وە دووەم نازانم بۆ لیسا نەهاتووە لەوانەیە دووا کەوتبێت...وە سێیەم هیچ شتی ڕووی نەداوە وە چوارەم و کۆتایی نەخێر تۆ دوا نەکەوتویت...هاهـــ...
من : خەریکە بێزاربم بۆوا هێواش وتت؟😐
هواسا : گاڵتە دەکەیت؟ خەریک بوو هەناسەم نەمێنێ!
من : باشە دەی بڕۆ قاوەکەت بێنە و بڕۆرەوە سەر کارەکەت...
هواسا : دەڵێم...حەقی وا هەیە ببیت بە ڕاپەرێکی جیهانی..لەناکاو لیسا هات
لیسا : ئاهـــ سڵاوتان لێ بێت*بە هەناسەبڕکێوە*
من : سڵاو لەتۆش
هواسا : سڵاو..تۆ باشی؟
لیسا : بەڵێ بەڵێ تەنیا کەمێک دوا کەوتم چونکە ڕێگە زۆر قەڵەباڵغ بوو نازانم هۆکار چی بوو...لەناکاو زەنگی ئاگادارکردنەوەکەی من دەنگی هات..
من : سۆ سۆری هاوڕێیان بەڕێز هیۆنجین بانگم دەکات..دەتانبینمەوە
هواسا&لیسا : سی یوو...ڕۆشتم بۆ ئەوێ لە دەرگام دا وتی وەرە وە من ڕۆشتمە ژوورەوە....
من : سڵاو بەڕێز
هیۆنجین : سڵاو...
من : بانگی منت کردبوو؟
هیۆنجین : بەڵێ قاوەیک بێنە بۆ ژوورەکەم
من : بەسەرچاو...ڕۆشتمە دەرەوە لەوێ...بەڵام هەرکە چوومە ژوورەوە سەرتا کە سەری بەرز کزدەوە کەمێک سەیری کردم وەک بڵێی لە نوکی قاچمەوە تا سەرم..دواتر وەڵامی سڵاوەکەمی دایەوە!..ههـ...سەیرە! تۆ بڵێی بۆچی وابکات؟ نا من دەزانم بۆچی وا دەکات بەڵام خۆم لە گێلی داوە ئەگینا کێ هەیە نەزانێ؟
باشە هەوڵدەدەم لە بەیانیەوە زۆر سەرنج ڕاکێش دەرنەکەوم..ئیتر وا باشترە...قاوەکەم بۆ برد و دووبارە ڕۆشتمەوە ئەوێ وە دامنا لەسەر مێزەکە و وتم ~فەرموو ئەمەش قاوەکەت~ بەڵام ئەو بەشێوەیکی زۆر سەیر سەیری دەکردم نازانم هەر بەڕاستی نازانم بۆچی وا دەکات وە دەمترسێنێت! ئەو جۆرە سێرکردنەی بێگوومان هەموو کەسێک لێی دەرترسێت گەر لە شوێنی من بوایە..ئەو چاوە تیژانەی کە دەبریسکێتەوە کە ئاوا سەیری هەموو شوێنێکمی دەکرد وە تەواوی ڕوخساری کەشێکی ترسناک و زووڵم لێکراوو دەردەخات! هەر بەڕاست کێ ناترسێ؟ بەهەرحاڵ هیچی نەوت و من ڕۆشتمە دەرەوە...