on beş➖

67 2 2
                                    


merhaba, merhaba. bugün toxic j stanlerden bahsedeceğim.

sizler beni boş boş linçlemeden önce, jennie'yi kötülemiyorum, kötülediklerim toxic j stan'ler.

öncelikle.. şu solo stan olmakta bir sorun görmüyorum. ama bunu da düzgün bir şekilde yapın yapacaksanız. solo stan olmak diğer grup üyelerini boklamak, diğer üyeleri stanleyenlere düşman kesilmek olmasın.

j stanlerin yüzde doksanı bilemedin sekseni toxic. best stan j stan falan da değil. böyle diyenler kendilerini kandırıyorlar. destek olduklarını zannederken daha çok zarar veriyorlar, yapacakları bir şeyde tüm ortalığı ayağa kaldırıyorlar.

bu toxic j stanler diğer tüm blinkleri ot3 stan, jennie antisi falan zannediyorlar?? blinklerin onlara hiçbir şekilde yardım etmediğini falan düşünüyorlar. siz iyi misiniz? madem tüm blinkler jennie antisi, o zaman hiç blink olur muydu? mantıklı düşünün, bir üyeyi sevmeyenler blink sayılmıyordu ya hani????? 4 - 1 = 0'dı ya??? siz yemin ederim stanliği geçmiş ayrı bir şey olmuşsunuz. jennie bir grubun üyesi değilmişte solo çıkış yapmış gibi davranıyorsunuz.

neymiş jennie blinklere teşekkür etmemiş hayranlarıma teşekkür ediyorum demiş çünkü blinklerin hiç yardımcı olmadığını biliyormuş. ya lütfen saçmalamayın. bu kız blinkleri ne kadar seviyor farkındasınız değil mi?

jennie: blinkler bana hiç yardım etmedi. j stanler olmasaydı başarıma hiçbir şekilde ulaşamazdım.😢😢😔😔😳😳

jennie'yi allah katına çıkarmayı da bırakın.

bu toxic stanlere sorsanız jennie best vocal jennie best dancer jennie best visual jennie best rapper jennie.

e, o zaman lisoochaeng çöp mü? onların grupta ne işi olsun o zaman?

tüm sektördeki tüm "best bilmem ne" unvanlarının jennie'ye hatta sadece bir kişiye gidebileceğini sanmıyorum doğrusu.

jennie çok başarılı, ama gerçekten saydığınız bu kadar şeyde EN iyisi mi? diğer idolleri hiç dinlediniz mi? dinledikleriniz bir iki grupla mı kaldı yoksa? ya da diğer idolleri izlerken gözünüzü kör edip performansa odaklanmayarak "jennie daha iyi.. o da iyi.. o en iyisi.." diye aklınızdan geçirerek mi izlediniz?

idolünüzü yetenekli bulup övmeniz çok doğal. ama bir şeyi de abartmadan yapın.

toxic j stanlerin lisa ile ne alıp veremediği var? gördükçe deliriyorum. toxic l stan'ler ve toxic j stan'ler zaten ya lisa'ya ya jennie'ye düşman. ama toxic j stanlerin daha kötü olduğunu düşünüyorum bu konuda. jennie yediği linçleri maalesef blink adı altında dolaşan kişilerden de yiyor. ben SADECE l stanlerden linç yediğini hatırlamıyorum ama yanlış hatırlıyorsam söyleyin lütfen.

lisa jennie'nin doğum gününde jennie'yle gönderi atmamış. bencilmiş.
bu aptal saptal bir düşünce yüzünden jennie'nin doğum gününde başka tag araya girmesin diye kendini yırtan j stanler kendi elleriyle lisa'yı twitter gündemine koydular ve yüz binlerce nefret tweeti attılar.

"bacakları kopsaydı da dans edemeseydi."

harika ya (!)

elbette jennie haksızlığa uğruyor. ama siz (toxic j stanler) bu kız yg tarafından haksızlığa uğrayınca yg'ye değil yine blinklere kızıyorsunuz?????????

blackpink opinions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin