kimse bana blink en güzel fandom demesin."aaa ama onlar toxic blinkler!!🤬🤬🤬 tüm blinkler öyle değillllllll" de demeyin bana. çoğu stan ve blink toxic. siz değilseniz ne mutlu size. ama çoğu öyle. bu yüzden toxic olmayanları göremez olduk.
toxic olmayan kaç blink ve stan kaldı çok merak ediyorum. bu toxicler yüzünden fandom çok kötü bir hâlde.
herkes birbirine saldırmaya çalışıyor. stanler birbiriyle kavga ediyorlar, blink olduğunu iddia edenler the show'dan sonra lisoo ikilisine etmediği saçma sapan lafları bırakmadılar.
j stan ve l stanler baş düşman gibi zaten. bir yerde birisi lisa'nın rapini daha çok beğendiğinde ona gelen yanıtların yarısı şöyle:
"bu jennie'nin en iyi rapper olduğunun nesnelliğini değiştirmiyor"
"o zaman main rapper o olurdu."
"jennie varken mi?"jennie'nin dansını beğendiklerinde de toxic l stanler böyle yapıyor.
zaten nesnel gibi saçma sapan şeyler söyleyecekseniz kendinize saklayın. saçmalığın daniskası. nesi nesnel? sen daha çok beğendin diye mi nesnel oldu? yg onu öyle seçti diye mi? birinin sesini beğenmek, diğerini daha çok beğenmek özneldir, bunun nesneli olamaz. sana göre en güzel rapperdır, ona göre değildir. öznel bir şey bu, bunun da açıklamasını yaptırmayın ya.
blinklerden çok stanler olduğunu düşünüyorum ben. bazı blink(?)ler de adlında stanler ve kendilerini kandırıyorlar.
arkadaslar the show chaennie ile kalkindi onlar olmasaydi bok gibi bir konser olucakti!!!!!!!! lisa say so'nun icine sıcmıstı!!!!!!! jisoo ztn ingilizce konusamıyor bir de sarkı soylemeye calısıyor kulagım kanadi!!!!!!! ama yanlis anlasilmasin arkadaslar blink'im
dua edin de kızlar bu rezilliklerin farkına varmamış olsunlar.
blinklerin yaptığı hatalardan birisi diğer gruplara bok atmak.
girl crush konseptli ve dört üyeler? blackpink'in asla yerini alamayacaklar!!!!!!!!!! hmm blackpink kadar guzel olabileceklerini mi sanşyolar acaba :ddddddd ozentiler
biz coachella'ya gittik kizim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dedi yedi yüzüncü kere, army'nin iki lafından beri grammy aldık billboard aldık diyen kişi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blackpink opinions
Fanficarkadaslar hicbir kpop fandomunda degilim oyle iste blackpink'i yorumlayip elestiriyorum blink ve stanleri de aynı sekilde🧐✋🏻