3.🖤🖤🖤

348 32 30
                                    

🖤Třetí kapitola🖤
🖤další člověk na návštěvě, mě už z toho jebne🖤

Uběhl nějakej ten čas, co jsem ji učil hrát minecraft, a mě začal vyzvánět telefon. Podíval jsem se kdo mi volá. No kdo si myslíte že to byl. Hádejte.

Ano. Byl to Samo.

Vzal jsem telefon do ruky a přiložil si ho k uchu. Kate na mě čuměla že co? Help me je to moc těžký :'(

,,Halo?"
,,ČAU MAT-TY!" Zařval Samo do telefonu, až jsem se lekl a vyhodil telefon do vzduchu. Kate se na mě podívala s udiveným výrazem jak NĚCO.

,,Jau tyvole to bolí."
,,Ako tě to môže bolieť?"
,,Tak když tady řveš do telefonu jak splašenej."
,,No. To je jedno." A dostával záchvat smíchu co to dopověděl Samo.
,,Ty jsi ve vlaku?"
,,Jo."
,,A jsou tam lidi?"
,,Jo."
,,A ty seš takovej dement že tam řveš?"
Chvíli bylo ticho.
..
...
....
.....
,,Jo."
,,Tyvole." Plácl jsme se do čela i když vím, že mě nevidí.
,,Kdy přijedeš?" Doplnil jsem, už s rukou na svém koleni.
,,Za 15 minút je konečná. Takže za 15 minút."
,,Ok. Tak my ti půjdeme naproti ok?"
,,Ok."
,,Tak čus."
,,Čus."

Položil jsem telefon. Podíval jsem se na Kate vážným pohledem.

,,Závody?"
,,Jsem rychlejší." Co to dořekla, ocitla se na chodbě! Hned jsem se zvedl a běžel za ní co mi síly stačily. Cestou jsem popadl klíče a telefon a peněženku a šel se obouvat. Kate už na mě čekala zachumlaná v bundě.

,,Děleeeeeej."

,,Ale jó fuurt."

Vyšli jsme z domu a já zamkl. Kate byla asi mega nadšená či co. No tak jsme si pár minut kráčeli po chodníku, když v tom kolem nás proběhl pejsek. Zachraňte mě..

,,Ježiš ten je roztomileejj!! Podívejte se na něěěějjj nunyyyy." Zvolala Kate a hned si ho šla pohladit. Já jsem si ho taky musel pohladit protože měl taaak huňatou srst.

,,Same!!" Přiběhla sem udejchaná paní.
,,Ježiš děkuju vám že jste ho zastavili. On mi totiž utekl.."
,,Aha, no.. Nemáte zač."
,,Děkuju vám moc. Bůh vám žehnej."
,,Vám taky.." řekl jsem nejistě.

Paní odešla i s pejskem a my by jsme si měli pohnout na to debilní nádraží.
,,Kate dělej musíme jít." Popohnal jsem ji. Ona zrychlila až skoro běhala. Musel jsem běhat za ní.

Na nádraží

Čekali jsme cca 5 minut, Kate chtěla horkou čokoládu, tak jsem ji to koupil, pak i sobě. Z poza dálky jsem uslyšel brzdy rychle jedoucího vlaku, a ohlas na pražském nádraží oznámil příjezd vlaku. Odložil jsem svůj hrneček s kakaem, a rozeběhl se na nástupiště. Vlak přijel a zastavil, ze všech vagónů se otevřely dveře a začalo vylejzat spousta lidí. Mezi nimi jsem spatřil cca 175-ti centimetrového blonďáka a hned jsem se za ním rozeběhl. Bylo tam hodně lidí, nedalo se tam vůbec zorientovat. Dostal jsem se ke kraji davu, a uviděl Sama. Hned jsem ho uchopil za ruku a vytáhl ho z toho davu. Tohle není normální, nikdy předtím tady nebyl takovej dav lidí.

Hned jak jsme byli mimo jsem ho objal.
,,Chýbal si mi.."
,,Ty mě takyy."

Hele gays asi poznáte kdy mluví Sam a kdy Maty ne? Když bude mluvit Kate, napíšu že mluví Kate, ale když Samo mluví slovensky, tak to rozeznáte od češtiny ne?

,,Jdeme, musím tě přestavit tý holce."
,,Okk." S

Přicupitali jsme ke Kate.

,,Takže Kate, tohle je Sam, Same, tohle je Kate."
,,Ahooj." Zvolala Kate s velkým nadšením.
,,Ahoj." Usmál se Samo.
,,Tak jdeme domu."
,,Maty ja sa k tebe tak tešim!"
,,Ještě aby ne!" [Mluvil Maty nwm co sem napsat]

Cestou jsme dělali třeba největší blbosti ever. Khamoo, Samo dostal úkol aby přeskočil nějakej bobek a podlezl cedule. U tohohle jsem třeba mega chcípal smíchy, Kate se válela smíchy na zemi ve sněhu, a Samo si málem rozbil držku.

Trošku skipneme čas ne?

Doma si Moon odložil věci do mojí ložnice, protože jelikož Kate má druhej pokoj, takže musí spát se mnou, protože nenechám spát na gauči voe. Samo se rozhodl že dnes večer, udělá večeři. Tím způsobem, že nám všem koupí kebab. Celej den, jsme jen seděli a hráli MC. Nechali jsme Kate aby si zahrála skywars a my jsme jí říkali že co má dělat, a chcípal jsme u toho smíchy. Já jsem díky bohu skončil smíchy jen na posteli, zatímco Sam se dusil na zemi.

Venku se zatím docela setmělo, a my se rozhodli že se podíváme na nějakej ten film. Nechali jsme Kate vybrat nějakej ten filmeček no.

„A tak čo si vybrala hej?" Zeptal se Sam zatímco seděl na gauči a já byl v kuchyní pár metrů od obýváku.
„Hej hej, jak jseš na tom s horory hej hej?" Tak tady jsem málem chcípl. To mluvila Kate btw.
„Horor? Zbláznila si sa?"
„Ne. Tak jak na tom už seš?"
„Ja.. Ja se na to nechcem pozerať." Takovej zoufalec hah.
Tady jsem už musel promluvit.
„Kate on je totiž posranej z hororů víš?"
„Aha.."
Chvilku, asi tak 1 minutku se Koukala na ten obraz s ovladačem v ruce, ale pak promluvila.
„Tak si to pustíme."
No tak tady jsem totálně umíral. To by jste mě měli vidět hoši. To by jste umírali se mnou. Škoda že jsem u sebe neměl kameru, protože ten Samův výraz by stál za to. Rychle jsem popadl svůj telefon, který záhadně povaloval tady na lince, rychle jsem ho odemkl a vyfotil si Sama jak nejrychleji to šlo. Fotku jsem si nastavil jako tapetu, protože tohle fakt stálo za to.

Kdyby jste se ptali, co jsem dělal v kuchyni, tak vám neodpovim, protože ja sám nevím co jsem tady chtěl dělat. Asi tak 2 minutky jsem čuměl do blba. 💡 Už vim! Chtěl jsem nalejt pití.

Nalil jsem teda to debiln... Nebudu to říkat protože říkat to o pití je trestný. Asi.. nwm.. prostě jsem to nalil do skleniček a odnesl do obýváku. (Znělo divně xdd)

Film jsme pustili, respektivě ten horor, už si ani nepamatuju jak se to jmenovalo, sedli si vedle sebe, já uprostřed, nalevo ode mě Samo, a napravo Kate, přehodili jsme přes sebe deku a koukali. Když tam byly ty nejstrašidelnější (to je tak hrozný slovo na psaní) tak se Samo lekl a popadl mě za ruku a pevně mi ni stiskl. Pak tam byly i scény kde se Samo rozhodl že se otočí, a jednou se i přitulil ke mě jak nějaký malý dítě, ale mě to nevadilo.

Těsně před koncem mi Sam usnul na rameni. Byl tak strašně roztomilej. S Kate jsme se potichu domluvili že půjdeme spát, a já vezmu Sama do postele, kde jsem pomalu usnul vedle něho, a mohl v klidu odpočívat...

Ouje guys moc se omlouvám že mega dlouho nevyšla kapitola ale prostě.. :'( mam spoustu jiných věcí atd. Ale tady máte kapitolu s 1105 slovy. Snad to chapete a budu mega moc rada za vaši podporu a pochopení <3 miluju vas 😘

tohle nemá název protože ten starý je úplně o hovně || MoonaTTem DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat